Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tulee turnaukseen, niin.. no joo. Joku vois kertoa tietämättömälle miksi se on ehkäpä kovin mma-turnaus. Ylipäätään turnaus meriittinä on mun mielestä vaparissa vähintään kysenalaista, verrattuna vaikka sitten pitkän linjan rekordiin.
Noh, en tiedä, olen hyvinkin tuore tapaus MMAn seuraajana, mutta mun mielestä jos herral on ennen 30v ikää viimeisessä 7:ssä matsissa 3 tappiota niin ei se oikein vuohen paikkaa voi pitää minun kirjoissa.
Mitä tulee turnaukseen, niin.. no joo. Joku vois kertoa tietämättömälle miksi se on ehkäpä kovin mma-turnaus. Ylipäätään turnaus meriittinä on mun mielestä vaparissa vähintään kysenalaista, verrattuna vaikka sitten pitkän linjan rekordiin.
Mitä omaan vuoheen tulee, niin mulla ei sellaista kyllä ole LHWssä. Tosin jos Jones vie vaikka seuraavat 3-5 matsia niin tuskin se kaukana on, riippuen toki vastustajista.

LHW ja HW luokat on aina kauheassa myllerryksessä. Ei tunnu enää löytyvän sellaista hallitsevaa mestaria. Tai no, ehkä nyt Cain ja Jones.