🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

No joo, kyllä mä sinänsä samaa mieltä olen. Toi matsi oli vaan niin yksipuolinen, että se vähän häiritsee.

Noh, en tiedä, olen hyvinkin tuore tapaus MMAn seuraajana, mutta mun mielestä jos herral on ennen 30v ikää viimeisessä 7:ssä matsissa 3 tappiota niin ei se oikein vuohen paikkaa voi pitää minun kirjoissa.

Mitä tulee turnaukseen, niin.. no joo. Joku vois kertoa tietämättömälle miksi se on ehkäpä kovin mma-turnaus. Ylipäätään turnaus meriittinä on mun mielestä vaparissa vähintään kysenalaista, verrattuna vaikka sitten pitkän linjan rekordiin.

Mitä omaan vuoheen tulee, niin mulla ei sellaista kyllä ole LHWssä. Tosin jos Jones vie vaikka seuraavat 3-5 matsia niin tuskin se kaukana on, riippuen toki vastustajista.

Paha tosta lwh sarjassa on kyllä goattia laittaa. Shogun tai Chuck on meikän ehdokkaat. Paha mennä noista kahesta valihtee vaikka Rua johtaakin voitoissa 1-0, mutta tää oli kyllä jo chuckin uran ehtoopuolella.

Mä katson sitä matsia kahdelta eri kantilta:

a) Shogun tuli (taas) polvileikkauksen ja liki vuoden ottelutauolta

b) Jones on ihan vitun hyvä

Ainoa asia mitä Jonesista ei vielä tiedetä, miten sen leuka kestää, kun ei siihen kukaan ole kunnolla osunut. Toivon että Rampage osuu, mutta en vain näe sitä tapahtuvan.

Ei sotketa tätä(kin)ketjua nyt millään eläimillä oikeesti.
no jos nyt nopeesti, jos rampage hoitelis jonesin (mitä ei tule tapahtumaan) niin kyllä se olis goatti. Jones tulee olemaan aika varmasti, mutta mies sanoi että aikoo parin vuoden päästä siirtyä heavyweightiin.

Mitä tulee turnaukseen, niin.. no joo. Joku vois kertoa tietämättömälle miksi se on ehkäpä kovin mma-turnaus. Ylipäätään turnaus meriittinä on mun mielestä vaparissa vähintään kysenalaista, verrattuna vaikka sitten pitkän linjan rekordiin.

Ihan vain ottelijalistan takia. Shogunin murharivi: Rampage, Pikku-Nogi, Overeem ja Arona. Kaksi viimeistä samana iltana. Se on aika kova juttu.

Mutta joo, nyt mennään taas tähän, ja itsehän keskustelun avasinkin. Näille on se oma topiikki ja jos joku haluaa jatkaa niin jatketaan siellä?

Noh, en tiedä, olen hyvinkin tuore tapaus MMAn seuraajana, mutta mun mielestä jos herral on ennen 30v ikää viimeisessä 7:ssä matsissa 3 tappiota niin ei se oikein vuohen paikkaa voi pitää minun kirjoissa.

Mitä omaan vuoheen tulee, niin mulla ei sellaista kyllä ole LHWssä. Tosin jos Jones vie vaikka seuraavat 3-5 matsia niin tuskin se kaukana on, riippuen toki vastustajista.

Varmaan kannattais kahtoo se turnaus eikä kysellä et miks se on niin hyvä..

Onhan se Shogunin turnausvoitto ihan helvetin kova juttu. Ne vastustajat ja miten ne voitot tuli, Overeem ja Arona samana iltana, molemmat ensimmäisen erän tyrmäyksillä.

Tietty vertailua vaikeuttaa se, ettei tuollaisia turnauksia ole järjestetty jenkkilässä. Harmi sinänsä, itse pidän turnausformaatista.

Ja samassa turnauksessa viellä vähintään FOTY matsi dietti nogia vastaan. Ja antoha Shogun samalla myös pahemman raiskauksen Rampagelle mitä Wanderlei anto.

Heh, toi dietti-Nogi matsi on kyllä hurja, ihan kun jostain elokuvasta. Nogi vielä tiputtaa Shogunin niin nätisti vasemmalla koukulla, ihmeen hyvin Shogun siitä tokeni. Hidastuksessa näkyy vaan kun silmät pyörii päässä. :D

Toki kovia suorituksia, mutta ei tuollaiset tee minun kirjoissani henkilöstä goattia. :)

Sanotaan vielä että itse siis ajattelen sen niin että ei välttämättä aina edes ole GOATtia jossain luokassa... eli ajattelen sen melkeinpä erillään painoluokista, ja se vaatii sitä että joku oikeasti vaikuttaa lähes voittamattomalta kuten vaikka AS. GSP hyvänä kakkosena, mutta ei se AS:lle vedä vertoja ja näkisin että ei ole lainkaan mahdotonta että joku vielä tulee ja vie GSP:n vyön lähivuosina. AS taas on jotenkin, sairasta katseltavaa, vaikka Sonnen saikin halittua (ei siis hallittua) sitä viisi erää.

Nyt loppuu OT. Eikös täällä ole jossain ihan virallinen GOAT keskustelu vai onko se jo poistettu.

LHW ja HW luokat on aina kauheassa myllerryksessä. Ei tunnu enää löytyvän sellaista hallitsevaa mestaria. Tai no, ehkä nyt Cain ja Jones.

Cainin matsia odottaa kyllä mielenkiinnolla, perskele on hyvä matsi tiedossa.

Nyt on sen verran kovat ottelijat vastakkain, joita olen fanittanut kumpaakin pitkään. Niin on hyvin vaikea asettua kummankaan puolelle ( sama kuin hendo vs fedor).
Mutta kävi tossa matsissa miten tahansa, niin loisto-ottelu siitä tulee.

LHW ja HW luokat on aina kauheassa myllerryksessä. Ei tunnu enää löytyvän sellaista hallitsevaa mestaria. Tai no, ehkä nyt Cain ja Jones.

Cainista ei mielestäni voida puhua minään hw:n dominoijana, kun ei ole vielä otellut JDS, Barnettia tai Overeemia vastaan. Enkä enää yllättyisi vaikka Cormierkin tiputtaisi jo nyt nuo kaikki. Hw:n kärki on todella tasainen ja vaikeasti rankattava tällä hetkellä, harmittavan vähän ja harvoin tulee noita kärkinimien välisiä matseja että sais jotain vertailupohjaa sille kuka on ykkönen.

Back
Ylös Bottom