Totta kai on. Aina. Paitsi tämän viimisen yövuoron jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta kai on. Aina. Paitsi tämän viimisen yövuoron jälkeen.
Pakon sanelemia ehtoja. Hienoa on vanhuksen elämä, eilen yö töissä, päivä koulussa, yöksi töihin, täällä ollaan, aamuksi taas kouluun.
Varaan oikeuden olla ihan millainen haluan.
Mitä sä tarkotat?
No niinku se et sä rupeet sönkkää jotai et sä "varaat oikeuden" tai jtn.Miten niin, mitä minä tarkoitan?
No niinku se et sä rupeet sönkkää jotai et sä "varaat oikeuden" tai jtn.
En sönkkää, mikä viittaa epäselvään puhumiseen, vaan kirjoitan ihan selkeää suomen kieltä. Ilmaisulla tarkoitan sitä, että jos haluan olla lapsellinen, niin myös olen, kuten huomaat tämän tyhjänpäiväisen ajatustenvaihdon perusteella.
Itse kaipaisin perusteluja siihen, mikä alkuperäisessä viestissäni, johon ensimmäiseksi viittasit, on lapsellista.
No siis se et sä rupeet sönkkää jotai et sulla on oikeus olla sitä ja tätä,mä ainaki putosin kärryiltä.
1. Et vastannut vieläkään siihen, mikä akuuttia unenpuutetta käsittelevässä viestissäni oli lapsellista.
V
2. Sanomalla "Varaan oikeuden olla ihan millainen haluan" vastaan kehoitukseesi olla olematta lapsellinen. Vastaus tarkoittaa, että en välitä kehoituksestasi olla olematta lapsellinen, vaan olen jos haluan.
Vastasinhan mä!Mä sanoin et on aika lapsellista et niinku whinee jostain koulusta täällä.get over it.
Alan sittenkin ymmärtää mitä ketjun xxx aloittaja yritti sanoa.
:D :D :D :D :D älä välitä, kyllä se siitä. Toit hymyn huulilleni, kiitoksia.