Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On niin tylsää, että harkitsen, josko menisin lukemaan suomi24:lle keskustelua aborteista tai vanhoillislestadiolaisuudesta, koska noissa keskusteluissa ainakin leimahdellaan aika viihdyttävästi.

Pitää palauttaa tätä ketjua välillä maantasolle, ettei liian kiihkeäks ja epärealistikseks mene -.- *T.Katkera ja yksinäinen

Hienosti sanottu! J3palle pitää antaa opetus. Viikonloppu lähestyy, joten enköhän minä pian saa taas huomata kuinka raskasta elämä on ja tulen raportoimaan siitä. Lenkillä eivät edes koirat haukkuneet perään.

On niin tylsää, että harkitsen, josko menisin lukemaan suomi24:lle keskustelua aborteista tai vanhoillislestadiolaisuudesta, koska noissa keskusteluissa ainakin leimahdellaan aika viihdyttävästi.

Oisin voinu linkittää kaksplussasta keskustelun, joka melkein vetää noille vertoja, mutta se on harmillisesti poistettu. Se siis käsitteli sitä kui jonkun synnyttänyt emäntä oli huvipuistossa vesiputousmestassa, jossa sen toosa hörpänny vettä ja sitten tullut molskahtaen sieltä pois :D se oli hieno keskustelu se.

EDIT! löyty :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1996056-linnanmaen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieenisyys-laitteessa/

Hienosti sanottu! J3palle pitää antaa opetus. Viikonloppu lähestyy, joten enköhän minä pian saa taas huomata kuinka raskasta elämä on ja tulen raportoimaan siitä. Lenkillä eivät edes koirat haukkuneet perään.

Mua on opetettu mun oikeassa elämässä ihan tarpeeksi! :curs: Perkele!

Taas tähän aikaan hereillä. Menee elämä holtittomaks, mutta tulihan nähtyä ilotulituksia.

Back
Ylös Bottom