Alkaa menee jo koht vanhaks, kun ei oo tullu juotua niitä. Pitäs taas tömppästä Jakkia lasi tai kaks. Mutta sitä ennen...Tuu vaan tänne taas leuhkimaan, aika reilua :D
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa menee jo koht vanhaks, kun ei oo tullu juotua niitä. Pitäs taas tömppästä Jakkia lasi tai kaks. Mutta sitä ennen...Tuu vaan tänne taas leuhkimaan, aika reilua :D
Mä katoin sen putkeen ku en malttanut lopettaa kesken :DInnostuinpas vihdoin katsomaan tuon Anarkian Poikien 3. kauden loppuun. Pari jaksoa ja sitten voi katsoa tuoreen jakson.
Mulla ois Grantsiä ja Jack Danielsia ;)

Mulla ois Grantsiä ja Jack Danielsia ;)
Mä katoin sen putkeen ku en malttanut lopettaa kesken :D
Eniten ärsytti se kun koitti väsyneenä saada siitä möngerryksestä jotain selvää. Tekstitykset ois ollut kova juttu, mut meni se ilmankinItse seurasin viikkotahtiin silloin kun tuli, mutta se irkkumeininki rupesi kyllästyttämään. Onneksi nyt taas jatkoin.

Eniten ärsytti se kun koitti väsyneenä saada siitä möngerryksestä jotain selvää. Tekstitykset ois ollut kova juttu, mut meni se ilmankin![]()
kiitti muruJatkoa ajatellen: http://subsearch.org/index.php?slang=fi ;)

Jatka vaan kuolaamista :DVoisko tulla kylään niin pääset noista![]()
Oisin kyllä kainaloa vailla, siis naisen kainaloa, mutta nyt oon päättäny, että otan aikaa vain ja ainoastaan itselleni.![]()
Viisas päätös, itse en oikein tiedä, mitä olen päättänyt.
Siis terve itserakkaus. You know!Vasta kun rakastat itseäsi, olet valmis rakastamaan toista ihmistä.Siis terve itserakkaus. You know!
Edit. Onneksi on harrastuksia ja paljon kavereita. :haart:
Täällähän on meno kuin venäjällä