Kokeileppa vaihtaa pölypussi. Laita tilalle nickelbackin levy.
Jos pölypussin vaihto ei auta niin sit voi yrittää vaihtaa koneen imevän ilman suodattimen. Se on yleensä sellainen suorakulmion muotoinen suodatin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeileppa vaihtaa pölypussi. Laita tilalle nickelbackin levy.
Mulla on 16 muuta asiaa kesken samalla kun teen ruokaa :D
I feel you man! Tulee reilusti enemmän tavaraa kun pyytää ilman rehuja eikä pupujen kanssa tehtyä sopimustakaan tarvitse turhaan rikkoa.

Vituttaa se, että mulle tulee kiinalainen kämppis. Asun siis solukämpässä. Pelkään että se on innokas kokkaaja, ja sen tuloksena kaikki vaatteet ym. alkaa haista kinkkiruualle! :(
Oon kuullu kauhujuttuja noista kiinalaisista naisihmisistä, ovat kuulema yllättävänkin sotkuisia ja ne kokkailujen hajut on melkoisia.
Ei kai tuo nyt paha ole. Kaverin kämppiksenä oli japanilainen, niin ruoka sytty friteeratessa tuleen ja paloi koko keittiö. Siinä samassa toki soluhuoneetkin oli savusta mustuneet ja vaatteet aivan mustia. Onneks oli vaihtari hommannut vakuutukset...Vituttaa se, että mulle tulee kiinalainen kämppis. Asun siis solukämpässä. Pelkään että se on innokas kokkaaja, ja sen tuloksena kaikki vaatteet ym. alkaa haista kinkkiruualle! :(
Kyykkäilin itse rauhallisesti mahdollisimman syvään ja vähän hakien taas kuinka pitkälle venyvyys riittää, ja muutaman työsarjan jälkeen vaihdoin prässiin. Jälkeeni tuli sitten sellainen piukka likka ja lato välittömästi kauheat malmit kyykkytankoon ja rykäsee paketin harteille. Liikeradan nähtyäni ensimmäisessä sarjassa, facepalmasin ja jatkoin omaa reeniä; jos edes varttikyykyksi pystyi sitä kutsumaan, niin hyvä olis. Liikerata oli likemmäs 5-10cm niiauksia, kuin mitään muuta. Mietin josko kävisin asiasta ystävällisesti sanomassa, mutta sitten iski ujous.
mulla on tapana tehdä penkissä puolikkaita toistoja, koska haluan rasituksen kohdistuvan vain rintoihin. Niin kerran kuulin yhden jätkän sanovan, etteihän se tehnyt yhtään toistoa ku punnersin 170kg sarjaa
! Mun mielestä penkissä on raskaampi tehdä puolikkaita ku punnertais suorille. Ja punnersinhan mä ainakin yhden kokonaan nimittäin viimeisen
kai sitä jätkää vitutti ku sen maksimi on 170kg
?