Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meidän imuri on ihan paska! :curs:

Kokkaus!!!!! Perustan kohta jonku "suomen paskin kokki" -blogin. Ei vaa onnistu mikää ikinä. Makaronilaatikko on ollu kohta 2 tuntia uunissa koska unohin laittaa sen päälle, ja ku paistoin hellalla jauhelihat laitoin väärän levyn päälle ja ihmettelin että miks ei meinaa ruskistua. Kaiken lisäks koko kokkailu savutti niin paljon että jällleen kerran jouduin hiljentämään palohälyttimen ja nyt koko kämppä haisee ihan kuolemalle :D Syön kohta pelkkiä mikropuuroja ja ehrmannin rahkoja.....

Pelottavaa jälkeä saat kyllä aikaiseksi. Miten jauhelihan ruskistamisesta voi tulla käryä, joka laukaisee palohälyttimen? Onko se asennettu lieden ylle vai? :confused:

Siis kun neliöitä on vähän, keittiö on pieni, olen paska kokki ja mulla on 16 muuta asiaa kesken samalla kun teen ruokaa :D Ja siis vaikka mä keittäisin makaronia ja levy olis (asteikolla 1-6) max. kolmosella niin SILTI se savuttaa. Ja liesituuletin löytyy myös. Ja kyllä mun käsityksen mukaa palovarotin on ihan laillisessa paikassa. Mittasuhteet kuvassa hieman päin persettä mutta ehkä toi vähän auttaa havainnollistamaa.

jebou.webp

Joku vitun älypää oli käynyt pöllimässä mun katiskan. Narunpätkän ja kohon oli sentäs jättänyt, kun oli narun ensiksi leikannut poikki. Vitutus ei olisi läheskään näin suuri, jos katiska olisi ollut joku halpa Robinhoodin tekele, mutta kun oli tänä kesänä ostettu Weke. 2,5pvä kesätyö rahat meni sinne, kalliiksi tulivat tämän kesän savuahvenet.

jebou siin sun levyllä on jotain likaa varmaankin ja kun se levy kuumenee niin se alkaa savuttaa. Hinkkaa se puhtaaksi esim. pesusienellä. Kyllä sinusta vielä kokki tule kun vain ahkerasti kokkailet.

Ei se levy savuta vaan se ruoka mitä siinä sen levyn päällä teen, ei mulla mitään valtavaa poikamiesboxilikakerrosta siinä päällä oo, vaikka muuten ehkä aika poikamiestyyliin asustelenkin :D

Tänään oli hyvä päivä.. kelailin et järkkäilen asiani kuntoon et voin yrittää naisia ja aloitinkin jo.. sitten tulin pakkikselle ja muistin kuinka jimmy kimmelillä ja kavereillä on käynyt mua parempi flaksi jo vuosia. Aloin vaipua epätoivoon ja kateuteen, koin myös alemmuudentunteita.. nyt taidan mennä tästä pesemään pyykkiä.

Tilasin kebabbia, ja unohdin sanoa, että ilman salattia. Vittu!
I feel you man! Tulee reilusti enemmän tavaraa kun pyytää ilman rehuja eikä pupujen kanssa tehtyä sopimustakaan tarvitse turhaan rikkoa.

Hmm voi olla. Muttaku haluun että se ruoka kypsyy äkkiämpää ni ei jaksa ootella jos levy on kauheen pienellä....
Elämä on valintoja täynnä :D

Entinen vakiokebbe aloitti perseilemään. Ilman salaattia tilatessa jättivät salaatin paikan tyhjäksi. Hieman vitutti, kun tämä tapahtui ekan kerran.

Hmm voi olla. Muttaku haluun että se ruoka kypsyy äkkiämpää ni ei jaksa ootella jos levy on kauheen pienellä....

Eiku tee näin.

1. Levy kutoselle, rasvaa pannulle
2. Odota että se lämpenee
3. Laita lihat pannulle
4. Lämpö 3 tai 4:lle
5. Pyörittele kunnes kypsää

Liha myös kypsyy nopeammin kun paistat pienemmissä erissä.

Back
Ylös Bottom