Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Toi Isabellan raskausjuttu oli vähän tyhmä minusta. Kyllä noin tarkka täti oikeasti huomaisi mahan pyöristymisen! "iik oon lihonu"

Heittäkääs väliaikatietoja mitä on tekeillä, ei pääse ruudulle.

-Ossi jätti Jennin, rakastunut Cindyyn
-Katariina edelleen häkissä
-Peppi antoi pesää maksusta
-Isabella sai skidin, Sebastian on isä
-Jenni vaihtoi lapsien paikat

DYNDYNDYY!!!

Olipas se jakso täyttä haartkorea! Jos tämä linja jatkuu niin ei ole huolta huomisesta. Myöhäisiltaan kyllä kaipaisi jonkinlaista Salkkarit: lillukanvarret (k18) -ekstraa, jossa paneuduttaisiin tarkemmin päivän polttaviin aiheisiin. Esim. Pepin päivän seikkailuihin ja Isabellan alastomuuteen.

Seisoko Pepillä silmät jotenkin päässä, kun Polvari tuli siihen ovelle? Olin ihan varma, että Polvari huomaa sen ja kysyy ookko nää vetäny jotakii.

Alkoi vituttaa heti ensimmäisen jakson jälkeen. Minkä helvetin takia ne vauvat piti vaihtaa?! Olisi heittänyt roskikseen sen, niin olisi ollut draamaa. Mutta ei, nyt saadaan kevääseen asti odottaa, että tuo juttu selviää.

Jotain hyvääkin sentään:

- Isabellan tissit
- Pepin aarre melkein vilahti

Alkoi vituttaa heti ensimmäisen jakson jälkeen. Minkä helvetin takia ne vauvat piti vaihtaa?! Olisi heittänyt roskikseen sen, niin olisi ollut draamaa. Mutta ei, nyt saadaan kevääseen asti odottaa, että tuo juttu selviää.

Jotain hyvääkin sentään:

- Isabellan tissit
- Pepin aarre melkein vilahti
Ruutukaappauksia alimmaisesta kohdasta?

Voi jumalauta :D
Niin siis jos ihmettelet että miksei myös ylimmäisestä niin totta kai siitäkin voi laittaa mutta ne tissithän on ollut aiemminkin esillä jo monta kertaa. :)

Edit. En siis ENÄÄ katso itse Salkkareita tv:stä. Sen takia noita screenshotteja kysyinkin.

Niin siis jos ihmettelet että miksei myös ylimmäisestä niin totta kai siitäkin voi laittaa mutta ne tissithän on ollut aiemminkin esillä jo monta kertaa. :)

Edit. En siis ENÄÄ katso itse Salkkareita tv:stä. Sen takia noita screenshotteja kysyinkin.

No jos hetken maltat odottaa, niin jakso ilmestyy Maikkarin sivuille. Sitten voit kelailla Pepin melkein vilautusta vaikka kuinka monta kertaa.

Ikinä kattonu yhtään jaksoa (enkä tod.näk. tule katsomaankaan), mutta ihan mielenkiinnosta; kuka toi kuvan vasemmassa reunassa oleva neiti on? Selvästikin hyvä näyttelijä..:D

468_220_6118f_salatutelamat3.jpg

Se on Iida Mustonen. Tunnetaan joissain piireissä myös nimellä Rosa Rusanen. Sikäli harvinainen näyttelijä, että hänellä on varsin vakava puuvilla-allergia. On siis näytellyt sarjassa aina ilman rihman kiertämää toisen mainoskatkon jälkeen. Jakson alussa on, ilmeisesti säädyllisistä syistä, puettu aina lateksiin. Harmi ettet tod. näk. tule koskaan kyseistä sarjaa katsomaan.

:wtf: No siis..kun..eikäkun...nyt ymmärsit väärin. Enhän minä nyt toki niin ehdottomasti tarkoittanut ettenkö voisi katsoa..Ehkä minä voisin siinä tapauksessa joskus sen verran ajastani lohkaista että sitä pätkän seuraisin...

Eikö niillä vauvoilla ollu ranteissa vielä ne rannekkeet, joista ne tunnistaa? Aika pahan jäynän teki kyllä, kun joku joutuu nyt vaivautumaan ja vaihtamaan ne takasin oikeinpäin kun huomaa mitä on tapahtunu.

Back
Ylös Bottom