Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TERVE! Tunnin yöunilla pusketaan ja koko päivä täynnä ohjelmaa![]()
^Mikäs autossa vikana että niin jännä matka on luvassa?
Mitään takasi pötköttämään. Reippaasti lähet aamulenkille :DVäsy ois melko hyvä vielä. Aamupalan, jos rykäsis ja takasi pötköttää.
Mäkin oon riippuvainen aamukahvista, varsinkin työpäivinä. Vapailla oon onnes opettanut elimistön siihen, ettei sitä tarvi enää pannullisia juodaAamun ekat puoli pannullista kahvia juotu ja alkaa olemaan jo suunnilleen hereillä, jos vielä toisen satsin keittäisi kohta niin eiköhän päivä siitä taas käyntiin lähde.

Mäkin oon riippuvainen aamukahvista, varsinkin työpäivinä. Vapailla oon onnes opettanut elimistön siihen, ettei sitä tarvi enää pannullisia juoda![]()
No pistin mä yölliset UFC matsit tuohon pyörimään eli ne niistä pötköttelyistä. Ehkä pikkasen enemmän unta tässä kaipailis, kun neljä tuntia :DMitään takasi pötköttämään. Reippaasti lähet aamulenkille :D
Jotkut tarvii puol pannullista, jotkut ei mitään. Vieläkään 35 vuoteen ole opetellu tuota myrkkyä. On se helppoa, kun ei ole tollasia nikoja :DArkiaamuisin menee "vain" se puoli pannullista, viikonloppuisin kun on paremmin aikaa heräillä niin tulee melkein aina keitettyä vielä toinen, vähän pienempi annos hetken päästä :D. Ilman kahvia ei kyllä lähde käyntiin kirveelläkään, ikinä.
Onneks mä oon päässyt jo noin pahasta riippuvuudesta eroon :D Pärjään nykyään jo päivän niin, ettei tarvi kuin yksi kuppi johonkin väliin saada.Arkiaamuisin menee "vain" se puoli pannullista, viikonloppuisin kun on paremmin aikaa heräillä niin tulee melkein aina keitettyä vielä toinen, vähän pienempi annos hetken päästä :D. Ilman kahvia ei kyllä lähde käyntiin kirveelläkään, ikinä.
Mullakaan sen pidempiä oo alla. Tosin jos ei ois velvoitetta nousta, oisin pösöttänyt varmaan sen 12 tuntia untaNo pistin mä yölliset UFC matsit tuohon pyörimään eli ne niistä pötköttelyistä. Ehkä pikkasen enemmän unta tässä kaipailis, kun neljä tuntia :D

Kyllä mä varmaan päikkärit rykäsen jossain vaiheessa. Mullaki nuo ottelut vie, niin helposti vallan, että malta olla kattomatta. Sitten, kun vielä on tottunu heräämään ajoissa sunnuntainaki, niin aamupala on saatava normi aikaan.Mullakaan sen pidempiä oo alla. Tosin jos ei ois velvoitetta nousta, oisin pösöttänyt varmaan sen 12 tuntia unta![]()