Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piirretyt lienee suuri apu missiossasi :) Voi kumpa täällä duunissakin vois vaan tunnin makoilla tos sohvalla ennenkuin sinkoo yhtään mihinkään.

Olen ollut nyt muksujen kanssa viikon lomalla ja voin kertoa kaipaavani töihin :D Nyt viikonloppu vähän helpottaa, kun isompi lähti mummulaan. (taisiis lähetin sen sinne) :D

Aijaa että muillakin :D Meilläkin lapset nauliintuneet katsomaan pikkukakkosta. Äsken oli lasten tietovisassa ihan hauska kysymys "Missä Saimaan norppa asuu" ? ...mä aloin miettiin että vedessä vai tekeekö se jonkun pesän :D

ps. vastaus oli "Saimaalla"

Eikä sullakaan nyt Bicho siellä aivan järkyttävää kiirettä taida olla.

Nytkun jäin noiden kanssa lomalle, oli pakko ottaa sub juniori taas kanavavalikoimaan, että tulee pidempään arkisin aamupiirrettyjä :)
Elokuvatkin tosin jeesaa, likka katto totoron varmaan 8krt 5päivän aikana :D

Eikai se enää mikään salaisuus ole että työskentelen hoitoalalla :) Tosin viimeiset viikot olen haaveillut kaivinkoneen kuljettajan ammatista :D

Voin kertoa kokemuksesta, että kannattaa jättää noi haaveilut kaivinkonekuskista. Taisiis kaivinkonekuskia saa haaveilla, mutta kuljettamista ei kannata.

Hoitoala on laaja skaala, lapsia? vanhuksia? vammasia?

Kaunista huomenta täältäkin :)

Oiskohan tänään sit luvassa selkätreeni Meijerillä hyvässä seurassa ja sit vois käydä ihmettelemässä bodypuolen pullistelijoita ja fitnesskissoja Mayor's Openissa..

Back
Ylös Bottom