Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siinäpä sulle pähkinä purtavaks
ja suomalaiset alistuu ihan kaikkeen koska olemme luusereita.Kyllähän tuossa viitataan maahanmuuton hyväksymiseen eli liittyy maahanmuuttoon tavalla tai toisella.
"(Peruskoulun opetussuunnitelman arvopohjana ovat muun muassa ihmisoikeudet, tasa-arvo, demokratia ja monikulttuurisuuden hyväksyminen)"
Näin se suomalaisuus viedään meiltä pikkuhiljaa, mennään vuosikymmen tai pari eteenpäin niin täällä on kiellettyä kaikki mikä liittyy vahvasti suomalaiseen menneisyyteen.
Onhan noita puheita ollu jo et pitääkö kouluissa muuttaa aamuhartauksia sun muuta ettei vaan olla rasitisia....vittu mitä skeidaa.
sullahan oli mielenkiintoinen kirjoitus...kertoisitkos lähemmin näkemästäsi rasismista?Jos pidän säälittävänä kateellista ihmistä, joka tuijottaa ja arvostelee muita ihmisiä ilman, että edes tuntee näitä, niin mulla on asennavamma?
Enkä mä sitä rassssssismia itse ole niin paljon kohdannut, mutta olen nähnyt sitä sitäkin enemmän.
ja suomalaiset alistuu ihan kaikkeen koska olemme luusereita.

Tänään kävi koulussa joku somali maahanmuuttaja puhumassa suvaitsevaisuudesta. Oli kyllä ihan järki kaveri. Asunu suomessa kylläkin 20v ja väittelemäs tohtoriks jne... Mut eikö tuo oo vähän liikaa että nyt aletaan kouluihin tuomaa joitaki ulkopuolisia puhumaan suvaitsevaisuudesta ja maahanmuutosta?
Kerro mitä pahaa siinä on? Jos mielellään vielä enempi kun yhdellä lauseella vastaisit, niin olisi hienoa.
Tänään kävi koulussa joku somali maahanmuuttaja puhumassa suvaitsevaisuudesta. Oli kyllä ihan järki kaveri. Asunu suomessa kylläkin 20v ja väittelemäs tohtoriks jne... Mut eikö tuo oo vähän liikaa että nyt aletaan kouluihin tuomaa joitaki ulkopuolisia puhumaan suvaitsevaisuudesta ja maahanmuutosta?
Vaikka se, että lapsia käytännössä aivopestään suvaitsemaan ihmisiä, joista yli 90 % on pelkkää paskaa. Saattaa lapsi aikuisiällä olla sekaisin kun ajattelee "ei se meidän koulussa puhunut kertonut, että mustat ihmiset tekee rikoksia ihan omaksi viihteeksi. Nyt ne raiskaa naisia perjantai iltaisin puistoissa. Mitähän tästä pitäisi ajatella?"
Koska, mulle itselleni kävi juurikin näin. Äiti puhui koko lapsuuteni suvaitsevaisuudesta ja yritti kitkeä naapuri sanan käyttöä. Siinä vaiheessa kun aloin noin 14-vuotiaana ajattelemaan omilla aivoilla, tajusin asioiden oikean laidan. En alkujaan ollut epäsuvaitsevainen, mutta islaminuskoiset somalineekerit aiheutti sen itse käytöksellään.
Turhaahan tää on, Disgust ei vaikene.
Kerro mitä pahaa siinä on? Jos mielellään vielä enempi kun yhdellä lauseella vastaisit, niin olisi hienoa.
Saatana naapuri pennut jumittivat juuri kaupan liukuoven kun siinä aikansa leikkivät ja kun toinen naapuri ei saanu r kiskalta tupakkia niin tietenki piti sanoa myyjää vitun horoksi. Aivan mahtavaa, vihaan kokoajan enemmän näitä paskiaisneekereitä.
Samanlaisia suomalaisia jonneja on yläasteet täynnäSaatana naapuri pennut jumittivat juuri kaupan liukuoven kun siinä aikansa leikkivät ja kun toinen naapuri ei saanu r kiskalta tupakkia niin tietenki piti sanoa myyjää vitun horoksi. Aivan mahtavaa, vihaan kokoajan enemmän näitä paskiaisneekereitä.
Samanlaisia suomalaisia jonneja on yläasteet täynnä
En haluisi olla sun kengissä. On sulla vaikeeta.. :lol2:
En haluisi olla sun kengissä. On sulla vaikeeta.. :lol2:
[venom];3339785 sanoi:Kuitenkin sua itteä vituttaa ihmiset jotka kyylää ja arvostelee muita. On sulla vaikeeta :D
e: siis sua vituttaa kyyläävät ja arvostelevat suomalaiset