karstakeuhko
Banned
En tykkää teidän threadista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tykkää teidän threadista.
Karstis, ole kiltti ja vaihda avataris.
Sauna ilman Urhoa on kyllä ontto kokemus :( Pitäis tulla kyllä lähipäivinä. Tosin tällä kertaa ei varmaan tarvi viuhahdella siellä parvekkeella, eihän? :D
Mikäs sen vointi on?

Skumppailu vois olla kova sana, kera pienen naposteltavan tietysti. Eiköhän me nosteta Urho suorilta vain sinne lauteille, ettei sen tarvitse luopua riekkumisen lisäksi muista elämän pienistä iloistaMä luulen, että se on nostettava lauteelle tai se repii peliverkkarinsa ja mököttää mulle puoli vuotta. Ja ehkä alkaa olla niin pimeetä iltaisin, ettei pysty liian pahasti viuhahtaan.. Mites Fresitat, skumppaillaanko, vai nautitaanko everstiä vaan?

Syksy ei ole mitään ilman pientä viuhahdusta kera pulahduksen ;)Ps. Joku ilta voitais suorittaa sellainen alastomien punttimimmien missio eli naku-uinti jossain syrjäisellä rannallaSyksy ei ole mitään ilman pientä viuhahdusta kera pulahduksen ;)

Ps. Joku ilta voitais suorittaa sellainen alastomien punttimimmien missio eli naku-uinti jossain syrjäisellä rannallaSyksy ei ole mitään ilman pientä viuhahdusta kera pulahduksen ;)
Sauna ilman Urhoa on kyllä ontto kokemus :( Pitäis tulla kyllä lähipäivinä. Tosin tällä kertaa ei varmaan tarvi viuhahdella siellä parvekkeella, eihän? :D
Skumppailu vois olla kova sana, kera pienen naposteltavan tietysti. Eiköhän me nosteta Urho suorilta vain sinne lauteille, ettei sen tarvitse luopua riekkumisen lisäksi muista elämän pienistä iloista
Ps. Joku ilta voitais suorittaa sellainen alastomien punttimimmien missio eli naku-uinti jossain syrjäisellä rannallaSyksy ei ole mitään ilman pientä viuhahdusta kera pulahduksen ;)
Saunoo vois kyl joku kaunis ilta. Ens viikolla vapaita löytyy ma, ke ja sit se la, mut sillon lauantaina tuskin ehtii ku voi olla että eksyn pikkuisen rimpsalle.No luuletko ettei joillekkin tuo riitä paikantamaan missä mahdollisesti pulahdetaan :D Mä lupaan et sen jälkeen kun olen sukeltanut syvyyksiin, meillä on kuuma lähde mikä voidaan jakaa ihan kahdestaan koko yön ;)Tos on likellä sellanen ranta missä ei ilta-aikaan vissisti oo ketään. Mut se on kyl muuten sit semmonen homma että jos vesi on kylmää ni mua ei saa pirukaan sinne uimaan :D Jonkin sortin vilukissa... Mutta ehkä mä sit uskaltaudun. Heitän sut sinne eka, sä kuumennat koko järven beibi!
Ens viikon lördagina ois totanoinniin stand-uppia. Me ollaan ainaski parin kaverin kaa menossa sinne. Ilmottele jos iteki intoonnutSaunoo vois kyl joku kaunis ilta. Ens viikolla vapaita löytyy ma, ke ja sit se la, mut sillon lauantaina tuskin ehtii ku voi olla että eksyn pikkuisen rimpsalle.
No luuletko ettei joillekkin tuo riitä paikantamaan missä mahdollisesti pulahdetaan :D Mä lupaan et sen jälkeen kun olen sukeltanut syvyyksiin, meillä on kuuma lähde mikä voidaan jakaa ihan kahdestaan koko yön ;)
Ensiviikolla mulla viikonlopun lisäks ainoostaan ykkösvapaa maanantaina, pitää katsoa millainen aikataulutus siihen on jo pukattu. Ei jaksa enää kalenteria juosta. Jotain pientä ohjelmaa on suunnitteilla viikonlopun suhteen, mutta juoruumpa siittä sitten enemmän puhelimes ;)
Joten porukan on hajaannuttava jos aikovat meidät bongata. Sitä paitsi, me voidaan naamioitua. Tai ryömiä metikössä camo-vaatteisiin pukeutuneina. Mut juu, juoruamma puhelimessa kaikki hötsyntötsyn-ziggyziggy -jutut. Saat sä tulla saunoon sillonki ku mul ei oo vapaata, jos vaan jaksat iltamyöhään saunomisen suorittaa.Sun kanssa mä valvon vaikka koko yön ;) Jos joku kehtaa nyt puskee sinne stalkkaamaan ni tulkoon mukaan. Eiköhän yhteen järveen mahdu vähän enemmänkin porukkaa kerralla :D Soittelemma asiasta siis tarkemmin ensiviikon suhteen. Törkkään sulle jossain vaihees viikonloppuu siis puheluu tulemaanTässä on itseasiassa likellä aika montakin rantaa, joilla ei iltaisin ole ketäänJoten porukan on hajaannuttava jos aikovat meidät bongata. Sitä paitsi, me voidaan naamioitua. Tai ryömiä metikössä camo-vaatteisiin pukeutuneina. Mut juu, juoruamma puhelimessa kaikki hötsyntötsyn-ziggyziggy -jutut. Saat sä tulla saunoon sillonki ku mul ei oo vapaata, jos vaan jaksat iltamyöhään saunomisen suorittaa.

Vihjaaksä et olisit innokas liittymään seuraan?Ihan vain mimmeille sivuhuomatuksena ennen kuin viuhahdatte/polskahdatte kylmään veteen. Olen myös käynyt hengenpelastajan/uinnivalvojan koulutuksen. Joten osaan elvyttää, sekä suusta suuhun menetelmäni on aivan omaa luokkaansa ;)
Ihan vain mimmeille sivuhuomatuksena ennen kuin viuhahdatte/polskahdatte kylmään veteen. Olen myös käynyt hengenpelastajan/uinnivalvojan koulutuksen. Joten osaan elvyttää, sekä suusta suuhun menetelmäni on aivan omaa luokkaansa ;)
Ihan vain mimmeille sivuhuomatuksena ennen kuin viuhahdatte/polskahdatte kylmään veteen. Olen myös käynyt hengenpelastajan/uinnivalvojan koulutuksen. Joten osaan elvyttää, sekä suusta suuhun menetelmäni on aivan omaa luokkaansa ;)
Sillä on varmaan jotain irstaita mielikuvia meistä :D Mut ei hätää muruseni, mäkin olen hengenpelastaja kurssin käynyt ja kuitenkin viettänyt vedessä aika paljon elämässäni aikaa. Mä kyl pidän susta huolenNo kai me nyt sentään uida osataan! Vitsi mikä tonttu sä oot.

Vihjaaksä et olisit innokas liittymään seuraan?