Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Löin vetoa yhden kaverin kanssa, että olen juomatta seuraavat kuusi kuukautta. Se hävisi viime kertaisen vedon, joka oli, että olen polttamatta tupakkaa seuraavat kuusi kuukautta, ja yrittää selvästi revanssia.

Kahteen vuoteen en ole röökiin koskenut, ja nyt pääsee viinastakin eroon. Ei se viisi puntaa mitään merkkaa, mutta ei voi antaa tuon kaverin olla oikeassa. Se on aina niin hel-vetin kaikkitietävää joka asiassa, niin en anna sille nautintoa sanoa "I told you so".

Vaimo teki lauantaina raskaus testin ja sehän näytti tietysti positiivista. Ei tarvittu kauaa yrittää, kun vaimo tuli raskaaksi. Vois melkeinpä sanoa, että ekalla yrittämällä tärppäs. Laskettu päivä on vielä meidän hääpäivämme. :)

Kävi hommat sen verran äkkiä, että en oikein ehtinyt vielä sisäistää kaikkea, mutta aika hyvä fiilis tulevaa odotellessa. Tein pe työhakemuksen, tänään tuli soitto haastatteluun. Lähdin sinne töistä parin tunnin varoitusajalla ja puolen tunnin rupattelun jälkeen oli uusi työsopimus sinetöity :)
Vähän haikein mielin jätän hyvät työkaverit vanhaan duuniin, mutta edessä siintää samalla palkalla paljon paremmat työolot. Haastattelija/omistaja oli niin symppis, että on vaikea uskoa, että samanlaista kusetusta ja tappelua työnantajan kanssa on luvassa kuin nykyisessä työpaikassa.

En halua masentaa mutta entä jos työ onkin kiireistä tai pomo paskamainen niin onko se sitten iloinen asia :)

Juu, ei mitään. Itselleni ainakin on (perusteet, 13 kk sairauslomaan, heti perään kesäloman pitäminen tammikuussa, lomautus 7½ kk...joten työ maitaa. Kiiruuseen oon tottunut, paskamaisuus on tuurin kauppaa.

Back
Ylös Bottom