Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Salillani eräs nuori kaveri elää jonkinlaista supersankari fantasiaa.

Kaverilla on siistit mustat kamppailu-urheilutreenivetimet, mustat kengät ja hanskat, yllä musta hihaton huppari.
Ei siinä mitään mutta miksi joka treenisarjan ajaksi huppu vedetään päähän, kulmat kurtussa vedetään liikesarja ja välittömästi sarjan jälkeen taas huppu pois päästä.
Mistä v:stä on kysymys.

Supersankari imago kyllä valiilä vähän vesittyy, kun kaveri käy pylvään takana piilossa vähän väliä imaisemassa astmapiipusta.
Heh, tulipas pahasti oma itteni mieleen :D Treenaan useesti vanhoissa vaparishortseissa ja huppari+ huppu päässä.. Tulee jotenkin kunnon asennefiilis siitä :D Hanskoja ei ole ja lenkkarit on (oli) vaaleat.

PS. pitääkö mun nyt "pelätä" että täällä on huomenna joku nauramassa mulle tässä threadissa?

Itekki vedän hupun päähän kyykkysarjan aikana jos nyt ylipäätänsä huppari on sattunut salireppuun. Tanko asettuu paremmin.

Olin tänään koominen. Löin nappikuulokkeet korviin ja vähän rokkia soimaan. Astelin kyykkypaikalle, latasin kevyesti levyjä tankoon, hain asentoa ja rupesin touhuamaan. Toisen ylösnousun alkuvaiheesaa kuului kova *pam*. Noh tästä huolimatta väänsin loput 18 toistoa ja vilkaisin itseäni peilistä: shortsit olivat sitten räjähtäneet perseestä auki.
Oli muuten miehekäs olo.

Vittu mä en tajua teitä hupparireenaajia. KERRAN kokeilin, että mites se toimii. Tulos oli että tuli niin vitun kuuma, että piti käy vaihtaa t-paita pääle pukkarissa.

Vittu mä en tajua teitä hupparireenaajia. KERRAN kokeilin, että mites se toimii. Tulos oli että tuli niin vitun kuuma, että piti käy vaihtaa t-paita pääle pukkarissa.

Vittu mä en tajua teitä ketkä valittaa pienestä hikoilusta mitä te siellä puntilla sitten teette vaihtakaa harrastusta vaikka kuvio kelluntaan:D

Tuntu että tukehun siihe stnan kuumuuteen :D Arvostusta vaa ku viittitte mini-saunassa reenata!

Ei tottahan tuo on että kuuma meinaa välillä tulla mutta olen huomannut sen edun että lihakset on huomattavsti helpompi venyttää kun on jo valmiiks todella lämpöiset eikä ne jäähdykkään nopeasti

No kyllä se huppari on täälläkin yleensä aina reenin alussa päällä että saadaan lämmöt pintaan ja talvisin joskus kokoreenin ajankin mutta näin kesäisin tms niin reenin alku huppari päällä. Eipähän tule ainakaan mitään turhia loukkaantumisia kun ei paikat ole kylminä

Joo olenkin laiska paska tuollaiseen ammattilaiseen verrattuna ilmeisesti olet kuitenkin lähellä kisakuntoa???
:D pointti oli siinä, että käskit henkilöiden vaihtaa lajin kuviokelluntaan, jos eivät kestä hikoilua. Hupparin käyttämättömyys ei välttämättä ole siitä kiinni ettei kestäisi hikeä, vaan että pelkällä t-paidallakin kyllä hiki virtaa, miksi sen määrää pitäisi lisätä? En itse henkilökohtaisesti kyllä pystyisi käyttämään hupparia salilla misään olosuhteissa tai vuodenaikana, sillä hiki virtaa joka tapauksessa ja alkulämmöt nyt saan aikaan ilmankin. eli vastasin sun kärjistykseen toisella kärjistyksellä, peace vaan ;)

On muuten samanlainen tapaus omalla salilla, tosin en muista onko hihaton huppari. Tekee kuitenkin saman eli huppu päähän sarjan aikana.

En tiedä piilottaako se jotain irvistyksiä vai mistä on kyse. Vai pääseköö noin "in the zone".

Ei siinä, tehköön kaikki miten tykkää. Mietin vain itsekin mistä on kyse.

Tunnustan tekeväni samaa aikalailla jatkuvasti. Käytän hupparia salilla ja jos pitää esmes penkata tai kyykätä niin se huppu on tiellä joten se on helpointa laittaa sitten päähän ja ottaa sarjan jälkeen pois päästä :D Eiköhän toi minunkin tapani ole jotakuta huvittanut, samahan toi, hyvä että on hauskaa.
Käytän muuten hupparia ihan juuri niiden lämpöjen vuoksi, etenkin talvella se on jatkuvasti päällä. Jos jostakusta tuntuu ettei treenini ole tarpeeksi kovia niin tervetuloa mukaan jumppailemaan :) Eiköhän me saada t-paitakin päällä kunnon hiki päälle.

:D pointti oli siinä, että käskit henkilöiden vaihtaa lajin kuviokelluntaan, jos eivät kestä hikoilua. Hupparin käyttämättömyys ei välttämättä ole siitä kiinni ettei kestäisi hikeä, vaan että pelkällä t-paidallakin kyllä hiki virtaa, miksi sen määrää pitäisi lisätä? En itse henkilökohtaisesti kyllä pystyisi käyttämään hupparia salilla misään olosuhteissa tai vuodenaikana, sillä hiki virtaa joka tapauksessa ja alkulämmöt nyt saan aikaan ilmankin. eli vastasin sun kärjistykseen toisella kärjistyksellä, peace vaan ;)

Sorry vaa mutta sulla ei kyl taida toi huumorin taju pelata ei sitten alkuukaan

Kävi vanhanaikaiset. Viikon työt hävis läppäriltä eikä atk tukikaan saanut niitä palautettua. No onhan varmuuskopiot, ei kun ei olekkaan kun automaattinen varmistus oli sanonut sopimuksen irti joskus keväällä eikä kukaan ollut huomannut. Eli, ei varmuuskopiota. Vittu että vituttaa. Ei muuta kun sama homma uudestaan.

No saishan nuo varmaan joku spesiaalifirma kaivettua esiin mutta ei jaksa maksaa siitä ilosta maltaita kun rankalla duunilla pääsee samaan.

Jatkossa kyllä teen kopiot tikulle, työkaverin koneelle, kotiin ja vaikka sähköpostin liitetiedostoihin ....kele!

Tämä ku viikko menee täysin töiden ehdoilla. 6.30 lähtö kotoa, takas kotona 16-17 yleensä. Siitä sitten puolen-puolentoista tunnin päikkärit, herääminen vähän unenpöpperössä ja eipä sitten lähdetty taaskaan salille.

Back
Ylös Bottom