Kahvi on pahaa! Oli onneks lyhyt päivä koulussa, seuraavaks puntille ja sit ois iltariennot taas. Kohta alkaa japanin opiskelut :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 viikkoa ilman kahvia!
Miksi ihmiset ylipäätään juovat kahvia? Tätä mysteeriä olen pohtinut lapsesta saakka, mutta en ole vieläkään ymmärtänyt asiaa. Tästä saisi toki oivallisen "dokumentin", esim. "JIM D: miksi juomme kahvia?"
Sosiaalinen tapahtuma ja painostus ilmeisesti. Jokaiseen tupaan mennessä ensimmäinen kysymys "otatko kahvia".
Miksi ihmiset ylipäätään juovat kahvia? Tätä mysteeriä olen pohtinut lapsesta saakka, mutta en ole vieläkään ymmärtänyt asiaa. Tästä saisi toki oivallisen "dokumentin", esim. "JIM D: miksi juomme kahvia?"
Mun luona ei edes saa kahvia, koska en omista kahvinkeitintä.
Mulle vingutaan ihan samaa. Mä juon yleensä vettä. Kahvinkeittimen sain joululahjaks kummeilta viime jouluna, kun menin möläyttämään, että keitintä ei ole. Kahvin juojat juo kahvia, koska sen on lähes narkoottinen aine, mitä on saatava. Mutsikin sanoo, että ei saa päivää käyntiin, jos ei juo kahvia. Silti eilen illalla valitti, että hitto, kun on maha kipea kahvista. Ei näin. Monet valittaa, että tulee pää kipeeksi, jos ei aamukahvia saa. No ei kait se mikään ihme ole, kun SE ON NARKOOTTINEN AINE :DOon pohtinu tota kahvinjuontia myöskin. Monet kahvia juovat tutut on sanoneet, että eihän se kahvi tosiaan kauhean hyvää oo mutta juotava vaan on. Täh? En tykkää kaffesta, en juo. Ihmiset saa kyläillessä aina paskahalvauksen kun ilmottaa, et minen sit kahavia juo. "Ai kauhee, no mitä sä sit juot?!" Ihan mitä tahansa muuta paitsi kahvia, maitoa mieluiten :D
Mun luona ei edes saa kahvia, koska en omista kahvinkeitintä.
Mie en kyllä koskaan kysy haluaako joku kahvia. Sitä kun ei juo niin ei tule kyllä edes ajateltua moista. Muutenkin saa aika heikko olla, jos sitä paskaa pitää lipittää vain sen takia kun muutkin juo.
Kyllä sitä tulee juotua lähinnä hyvän maun sekä vitunmoisen kofeiiniriippuvuuden takia. Kofeiiniriippuvaisuus menee itellä jopa nikotiinin ohi vaikka tota tupakkiakin kuluu 20-40/pv. Tai ainakin nopeammin nuo kofeiinivajarit lyö päälle kun nikotiini.
35 vuotta ilman kahvi.
Miulla ei ole tullut mitään riippuvuutta kofeiiniin vaikka sitä joskus nappeina otankin ja löytyy boosterista. Toimiikin paremmin kun ei kyllästä elimistöään sillä joka päivä. Hyvää kahvista ei taas saa muuten kuin kippaamalla sen kolme desiä sokeria siihen pieneen kuppiin. Muuten se on vaan ihan hirveän makuista litkua.
Minäkään en omista sitä, mutta onko sinulla vedenkeitintä? Minulla ei ole.
Sillon tällön 200mg sisältävä kofeiinitabu on eri asia kun 10kuppia 200mg sisältävää kahvia päivässä. Syö 10 tabua 15vuoden ajan niin uskon riippuvuuden hoitavan hommansa :D
Miksi ihmeessä söisin? En mie tarvitse sitä kofua elääkseni. Mitä helvetin järkeä on vetää sitä piristettä niin, että toleranssi kasvaa ihan järkyttäväksi ja siitä tulee riippuvaiseksi? Kahvin suurkuluttajat ei taida edes saada siitä kunnon piristystä enää, mutta ne vieroitusoireet onkin sitten ärsyttävät. Ootteko te itsetuhoisia tai jotain? Vähän hölmö kysymys sinääsä ainakin siun suhteen kun sie poltat...