Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kuluttanu kesän aikana kaikki työpäivät lueskellen täällä juttuja ja miettiny pitäskö itekki rekisteröityä että pääsis kirjottellee. Nyt sitte rekisteröidyin, mutta täytyy kirjotella kämpiltä ku huomenna on viimenen työpäivä :D
Noh, en osaa sanoa kun miitissäkin olit jatkuvasti sullenshiinäröögornat silmillä :D
Joo ne oli just siks että muuten mun silmäpussit ois roikkunu varpaissa asti... :jahas:
En ees näytä vanhalta.............. :(
Don't worry.
Niin no turhaan mulle viisastelet, kun mä yritin sitä samaa sanoa. Se on eri asia sanoo jos roikkuu pallit jalkojen välissä. Mä en voi naisena edes mennä opettamaan aikuisia miehiä miten kaapeleilla käynnistetään auto kun ei ne usko.
Hei tarkk'ampuja, mikäs siun paras sijoitus nyt oli lopulta?![]()
XairaX miten sulla meni siellä ampumakisoissa? Tuliko kultaa?

Paras suomalaisista ;) Parhaat sijoitukset 15. ja 16. sija yksittäisinä kisapäivinä. Kevyen luokan 25+50 metriä yhteistuloksissa yhdeksäs sija, johon olen itse enemmän kuin tyytyväinen. Ampujia n.70 kipaletta. Jenkit vei ihan suvereenisti, mut niillä on se homma sillä linjalla että panostetaan kaikkeen 150 prosenttisesti. Omat reenikerrat tälle vuodelle ennen tota kisaa oli laskettavissa yhden käden sormilla. Nyt jäi kuitenkin sellainen nälkä, että voipi olla notta 2013 Tshekin EM-kisoissa on uusi kalusto ja uudet kujeet![]()
Kovat on suoritukset! :thumbs: Mitäs meinasit Tshekkeihin rahdata, telahaupitsin? :evil: Sillä ainakin saisi kerralla kaiken kumoon!
Kiitos, ekat MM-kisat tässä aselajissa, laji mulle vielä kohtuu uusi joten olen itsekin ihan tyytyväinen ollut. Tshekkeihin vois ensinnäkin laskeutua omalla hävittäjällä, iskee viirit maahan räjäyttämällä ensin maahan dynyllä reiät ja iskemällä pöytään vähintään AK-47:n :D
Sisääntulo
Sä oot niiiiin samalla linjalla mun kans :D
Kiva, kuume rupes yhtäkkiä nousemaan ja aivan järkyttävän huono olo, nyt mun murina kuuluu Lappiin saakka, prrrrkl :(
Kiva, kuume rupes yhtäkkiä nousemaan ja aivan järkyttävän huono olo, nyt mun murina kuuluu Lappiin saakka, prrrrkl :(

No en tiijä, pari tuntii sitte vedin viel iha duracell pupuna tääl ympäri kämppää, mut sitte iskiki väsymys ja heikko olo. Kuumettaki nyt 38 astetta, vittusaatanaperkelehelvetti :(Mikäs teitä jalkapalloilijoita vaivaa kun kaikki on täällä kipeänä?![]()
No en tiijä, pari tuntii sitte vedin viel iha duracell pupuna tääl ympäri kämppää, mut sitte iskiki väsymys ja heikko olo. Kuumettaki nyt 38 astetta, vittusaatanaperkelehelvetti :(
Onneksi omat loukkaantumiset alkaa helpottamaan ja pääsee taas treenaamaan :D Tsemppiä, vetäset nyt kupin kuumaa ja painut nukkumaan.