Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kyllä mä koitin joskus käydä käsittelyissä muttei ne pitkään auttanu. Sit vasta ku opetteli treenaamaan kunnolla niin alkoi olo kohentua. Nyrkkisääntönä sanotaanko vaan et jos oot kipeenä niin treenaat/nostelet duunissa väärin ja paikat kipeytyy sen takia. Hieronta toimii tavallaan mahdollistajana sille et voit abusettaa sidekudoksias pidempään ja sit ne lopulta laukeaa ihan huolella eikä enää hierontakaan pelasta. Tossa on aina sellanen kiistämisvaihe alussa kun tulee kipeeks eikä tajuu mistä se johtuu, joillain se voi kestää lopun elämää.. joillain niin kauan et ne opettelee kunnon suoritustekniikat.
Jos hermot on jumissa niin niitä varten opetellaan itse oikeat mobilisaatiotekniikat, muuten saat hypätä hierojalla lopun ikää.
tää siis vaan mun nöyrä pieni mielipide, ei oo pakko kuunnella jos ei usko..

En mä kyllä silti ymmärrä mitä pahaa on satunnaisessa hieronnassa? Aukeaa ainakin jumit. Enemmän damagea se kroppa ottaa puolikuntoisena treenailusta ja touhuilusta kuin siitä että kerralla avataan ne lihakset kuntoon.

En mä kyllä silti ymmärrä mitä pahaa on satunnaisessa hieronnassa? Aukeaa ainakin jumit. Enemmän damagea se kroppa ottaa puolikuntoisena treenailusta ja touhuilusta kuin siitä että kerralla avataan ne lihakset kuntoon.

No ei siinä mitään pahaa olekaan.. välttämättä. Toki se et jos sulla on vaikka iskias ja takareiden kramppia lievitetään hieronnassa vaikka syy on välilevynpullistuma niin siinä kyllä on jotain vikaa. Se takareisi kramppaa suojatakseen sitä hermoa venytykseltä ja sit kun se on hierottu rennoks niin se retkahtaa vielä pahemmin.

Oikeestihan tää on varsin 2-piippuinen juttu, kuhan vaan ärsytän huvikseni :D Kyllä käsittelyistä joskus on paljonkin hyötyä..

e: suosittelen tutustumaan mun eilisiin mave- ja kyykkyvideoihin.. ne on nimittäin tehty kipeellä selällä. siinä ku joutui ottaan paineet niin se jotenkin niksautti hienosti palikat paikoilleen ja olo on loistava! sillä se lähtee millä se tulikin..

e2: sallittua mainostusta: harmin paikka kun vaan vipit pääsee lukeen noita treenipäivyreitä.. loistavaa kerrontaa lihan ja palikoiden tuntemuksista siellä paikoitellen.

Uusi regulaattori saapui tänään, nyt pysyy paineet vakaana, jee.

Tepelle vähän Madonnaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hiukset vaiko ei, siinäpä vasta pulma? Nyt on tällänen kiva 3mm liuhuletti, mut oisko talveks kiva kasvattaa vähä lämmikettä päähä. Ei noi pipot ja sun muut oo oikee ikin tuntunu meikäläisen jutult, vaikka duunissa on talvisin vähä pakko pitää pipoo, ettei nyt ihan kaali jäädy.

Hiukset vaiko ei, siinäpä vasta pulma? Nyt on tällänen kiva 3mm liuhuletti, mut oisko talveks kiva kasvattaa vähä lämmikettä päähä. Ei noi pipot ja sun muut oo oikee ikin tuntunu meikäläisen jutult, vaikka duunissa on talvisin vähä pakko pitää pipoo, ettei nyt ihan kaali jäädy.

Kokeile elää hetki tällaisen puolimetrisen paksun tukan kanssa, välillä tulee akuutti halu kaljuuntua kun pääkoppa paahtuu! :D

Täällä vain houkutellaan sinisilmäisiä pikkutyttöjä pimeän puolelle!

Me ollaan hyviksiä Foxyn kanssa! Ihan totta, eihän nyt maailman valloittaminen voi olla paha juttu, eihän? :rolleyes:

Kokeile elää hetki tällaisen puolimetrisen paksun tukan kanssa, välillä tulee akuutti halu kaljuuntua kun pääkoppa paahtuu! :D

:kuvia: Tuo on jo aikamoinen, olekko sie meinannut houkutella sen tulevan sulhon luoksesi laskemalla lettisi tornin ikkunasta ulos vai? :D

Tarvis nähä kuvaa kun sulla ollut pidempi tukka, muuten ei voi sanoa juuta eikä jaata. Sulle nimittäin sopii toi lyhyt versio.

Äsken oli taas Byyrdin heittely-kisat, kun piti vaihella petivaatteet. Kuten joskus sanonut, niin ton ison peiton levittäminen tähän sängylle on kuin leikkis Peter Pania. Ja ny on selkä kipiä tän siivoilun takia. :D

^ Itte maltoin kanssa imuroida tänään. Tullu pikku hiljaa hoidettua yks osa-alue siivouksen osalta. Eilen vaihdoin lakanat. Tänään imuroin. Huomenna vois vetästä pölyt ja perjantaina pestä astiat :D

Mä en saanu siivottua.. Pelasin pleikkaa ja nukahin sohvalle :jahas: On tää alimman duunariluokan elämä raskasta.

Äsken oli taas Byyrdin heittely-kisat, kun piti vaihella petivaatteet. Kuten joskus sanonut, niin ton ison peiton levittäminen tähän sängylle on kuin leikkis Peter Pania. Ja ny on selkä kipiä tän siivoilun takia. :D

Esität neitoa pulassa hetken niin voit sitten vain seurata vierestä kun joukko raavaita uroita hoitaa kaiken :D

Täällä vain houkutellaan sinisilmäisiä pikkutyttöjä pimeän puolelle!
Onko sulla elly siniset silmät? Herttaista. Minulla on ruskeat :)
Huomaatko kuinka viattomasti ne katsovat sinua... Eihän Shangri-La ole paha asia, eihän...?

Onko sulla elly siniset silmät? Herttaista. Minulla on ruskeat :)
Huomaatko kuinka viattomasti ne katsovat sinua... Eihän Shangri-La ole paha asia, eihän...?

Sie voit hurmata ne ruskeilla nappisilmilläsi niin mie sitten vakuutan ne viattomuudesta miun sinisillä silmillä, deal? :evil:

Esität neitoa pulassa hetken niin voit sitten vain seurata vierestä kun joukko raavaita uroita hoitaa kaiken :D

Pyh, herroilla menis hermot heti alussa kun pitäisi löytää ne avoimet kulmat pussilakanassa. :D Sitten hetken päästä taistelis lattialla peiton ja pussilakanan kanssa, meikä kattelis vierestä koko touhua. Lopulta ukolla menis totaalisesti hermot kun peitto ei suostu "täppäämään", viskoo sen nurkkaan ja painuu ulos kiroen koko touhun....

Uso pois! :lol2:

Eihän Shangri-La ole paha asia, eihän...?

7762060_7b140a8e1e.jpg

Pyh, herroilla menis hermot heti alussa kun pitäisi löytää ne avoimet kulmat pussilakanssa. :D Sitten hetken päästä taistelis lattialla peiton ja pussilakanan kanssa, meikä kattelis vierestä koko touhua. Lopulta ukolla menis totaalisesti hermot kun peitto ei suostu "täppäämään", viskoo sen nurkkaan ja painuu ulos kiroen koko touhun....
Uso pois! :lol2:

Miulla kun ei ole äiti ollut petaamassa sänkyä enään pitkään aikaan niin nuo menee ihan rutiinilla kaikki. Vielä kun on vähän tuota pituuttakin niin sitä peittoa on helppo roikottaa niin, että se pussilakana asettuu hyvin :D

Back
Ylös Bottom