No kyllä mä koitin joskus käydä käsittelyissä muttei ne pitkään auttanu. Sit vasta ku opetteli treenaamaan kunnolla niin alkoi olo kohentua. Nyrkkisääntönä sanotaanko vaan et jos oot kipeenä niin treenaat/nostelet duunissa väärin ja paikat kipeytyy sen takia. Hieronta toimii tavallaan mahdollistajana sille et voit abusettaa sidekudoksias pidempään ja sit ne lopulta laukeaa ihan huolella eikä enää hierontakaan pelasta. Tossa on aina sellanen kiistämisvaihe alussa kun tulee kipeeks eikä tajuu mistä se johtuu, joillain se voi kestää lopun elämää.. joillain niin kauan et ne opettelee kunnon suoritustekniikat.
Jos hermot on jumissa niin niitä varten opetellaan itse oikeat mobilisaatiotekniikat, muuten saat hypätä hierojalla lopun ikää.
tää siis vaan mun nöyrä pieni mielipide, ei oo pakko kuunnella jos ei usko..
En mä kyllä silti ymmärrä mitä pahaa on satunnaisessa hieronnassa? Aukeaa ainakin jumit. Enemmän damagea se kroppa ottaa puolikuntoisena treenailusta ja touhuilusta kuin siitä että kerralla avataan ne lihakset kuntoon.

Tuo on jo aikamoinen, olekko sie meinannut houkutella sen tulevan sulhon luoksesi laskemalla lettisi tornin ikkunasta ulos vai? :D
Tiedän, ei tarvitse kertoa!