Apua lisäravinteiden kanssa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsatsiki
  • Aloitettu Aloitettu
Olen aika pihalla näistä jutuista joten kysyn teiltä. Kun kysyin yhdeltä hlöltä et mitä lisäravinteita minun pitäisi ottaa jos haluan massaa ja voimaa tasapuolisesti. Hän suositteli minulle perus whey proteiinia ja palautusjuomaa. Jos ostan näitä molempia niin milloinka otan niitä. Palautusjuomaa totta kai heti treeenin jälkeen, mutta entäpä whey proteeinia. Ennen salia vai milloin?

Kiitos

Olen aika pihalla näistä jutuista joten kysyn teiltä. Kun kysyin yhdeltä hlöltä et mitä lisäravinteita minun pitäisi ottaa jos haluan massaa ja voimaa tasapuolisesti. Hän suositteli minulle perus whey proteiinia ja palautusjuomaa. Jos ostan näitä molempia niin milloinka otan niitä. Palautusjuomaa totta kai heti treeenin jälkeen, mutta entäpä whey proteeinia. Ennen salia vai milloin?

Kiitos

Käytä hakua ensi kerralla. Whey = Hera. Ja heraproteiini on se kaikkein nopeimmin imeytyvä proteiini. Eli palautusjuoma pitäisi aina olla heraa eli wheyta. Fastin Hera80 on aivan sama asia kuin Whey80. Eli palkkarina veden kera treenin jälkeen. Lisä proteiinina voit ottaa myös pitkin päivää mutta ei pakollista jos ruokapuolesi on kunnossa. Muista myös syödä oikeata ruokaa! 2g protskua paino kiloasi kohden ja paljon kaloreita ja hyviä rasvoja!

Kiitos. Tiiätkö yhtään muita samanlaisia tuotteita kuin tuo Fastin tuote, koska se on aika kallista jos katsoo.

Onhan s-marketeissa sitä amerikkalaista wheytä , en muista hintaa ( Jotain 13e 600g tai 800g? )

Netistä saa melko halvalla jos ostaa suoraan esim. 4kg niin maksaa jotain 10e/kg :)

Käytä hakua ensi kerralla. Whey = Hera. Ja heraproteiini on se kaikkein nopeimmin imeytyvä proteiini. Eli palautusjuoma pitäisi aina olla heraa eli wheyta. Fastin Hera80 on aivan sama asia kuin Whey80. Eli palkkarina veden kera treenin jälkeen. Lisä proteiinina voit ottaa myös pitkin päivää mutta ei pakollista jos ruokapuolesi on kunnossa. Muista myös syödä oikeata ruokaa! 2g protskua paino kiloasi kohden ja paljon kaloreita ja hyviä rasvoja!

Vielä yksi kysymys. Eli se on sama asia ostanko Fastin Hera80 tai sitten Whey80

Onhan s-marketeissa sitä amerikkalaista wheytä , en muista hintaa ( Jotain 13e 600g tai 800g? )

Netistä saa melko halvalla jos ostaa suoraan esim. 4kg niin maksaa jotain 10e/kg :)

Tuossa american pro wheyssä on tosiaan sama valmistaja kuin fasti herassa. (func foods)

Siitäki löytyis haulla "pari" viestiketjua.. Se nyt on vähä miten ite tykkää; jos koet tarvetta ni osta ihmeessä, mut pitkälle pääset varmasti ilmanki. Hyötyä siitä kyllä pitäis saada irti, eikä verota lompakkoa hirveemmin.

Fastin tuotteet on hyviä laadullisesti (sekoittuu todella hyvin) ja maistuu hyvältä mutta kalliita.

Itellä fastin heroja saa naama irveessä kaataa kurkusta alas (kaikki joita olen ostanut on olleet jotenkin paskan makuisia: suklaa, banaanisuklaa ja vanilja). Syntha-6 onkin sitten jo esim vähän parempaa :D

Itellä fastin heroja saa naama irveessä kaataa kurkusta alas (kaikki joita olen ostanut on olleet jotenkin paskan makuisia: suklaa, banaanisuklaa ja vanilja). Syntha-6 onkin sitten jo esim vähän parempaa :D

Olen ostanut täsmälleen samat herat :D Tosin suklaa oli whey+:ssaa
Kaikissa sama juttu , pari kertaa menee helposti , sitten alkaa maistua puulle.

Ookkei, eli teen silleen, että ostan whey80 ja vedän sitä veden kanssa joka treenin jälkeen ja mahdollisesti muulloinkin päivällä 1-2 kertaa.

Ookkei, eli teen silleen, että ostan whey80 ja vedän sitä veden kanssa joka treenin jälkeen ja mahdollisesti muulloinkin päivällä 1-2 kertaa.

Juuri näin. Ja jos nyt lähetään ihan 'hifistelemään' niin laita siihen malto (fastilla vihreä pussukka) -nimistä hiilaria niin ne lihakset kasvaa paremmin :) (ei toki välttämätöntä)

oli oikee pakko kirjautuu ko luki tätä... käytät tota fastin hera80 tai whey80 ihan sama mikä nimi mut turhaan noita juotte...se on hera konsendraattia ja imeytyy yhtähyvin kuin tavallinen ruoka tai pikkukivet.. lisäksi fastin pussijauhot todella paskalaatusia.. mulla ainaki htr ja whey 3 jäi vatsaan lilluu varmaa 2-3 tunniks.. paskin hinta-laatusuhde mitä markkinoilta vaan saa..

Back
Ylös Bottom