Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

0770669.jpg

Naurahdin, olen paha ihminen.
E: Jos tuo kuva nyt edes näkyy.

Ei mitää vikaa, zorro on kova äijä. Tyhmää vaa katella telkkkurista tollasta.. Toi vois olla komeempi ja nuorempi ni ois enemmän silmänruokaa.

Vielä pitäs pakata, ei vaan jaksa...

Vois vihollisiin veistää aina J:n ko on saanut ne selätettyä :lol2:

Haha mä kerran ihan oikeesti puhtaasti niin vahingossa raavin yhen äijän selän ihan verille sänkyhommmissa... Koomisinta jutussa oli se että ne jäljet oli mun nimen ekan kirjaimen eli E:n muodossa aika tarkallee.. :D Kuulemma kirveli käydä suihkussa...

Haha mä kerran ihan oikeesti puhtaasti niin vahingossa raavin yhen äijän selän ihan verille sänkyhommmissa... Koomisinta jutussa oli se että ne jäljet oli mun nimen ekan kirjaimen eli E:n muodossa aika tarkallee.. :D Kuulemma kirveli käydä suihkussa...

Auts! Äijä parka. :D

Tohtiskohan sitä mennä unille? Clarksonin Italian Jobin behind the scenes pätkät katottu taas vaihteeksi.

Annas johtaja joku hyvä viime hetken neuvo työhaastattelua varten :evil:

Hohhoijaa nyt on kärpäsiä tapettu puolisen tuntia, jos nyt sais rauhas kattella telkkaria :D

Tepe on kun se Bondin timanttikeisaripahis. Ei nuku ollenkaan :D Nyt on luettu vähän työhaastis vinkkejä, olen voittaja! Jos vaan kelpuutan sen työpaikan.

Kohtuu orgastinen porsse :kuola:

Back
Ylös Bottom