Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Ihan pikkusen järkytyin kun heräsin ja kello olikin jo 20.00. Jäin eilen töiden jälkeen vielä juoruamaan tunniksi, joten pääsin nukkumaan vasta seiskalta aamulla. Menee rytmi vähän sekaisin taas...

Tuo alasti kokkaaminen vaikuttaa liian riskialttiilta. Siinä kun rasvaa tirisevän pannun edessä seisoo alastomana, niin sitä rasvaa lentää tietenkin *sinne* ja sitten lähdetäänkin ensiapuun ;)

Kaveri oli saanut kolmannen asteen palovammoja mahaansa kokattuaan spagetti bolognesea puolialasti. Ja humalassa :rolleyes: Se kaveri on tosin ihan käsi ruuanlaiton suhteen muutenkin, oli joskus mm. yrittänyt keittää makaroneja ilman vettä.

Kaveri oli saanut kolmannen asteen palovammoja mahaansa kokattuaan spagetti bolognesea puolialasti. Ja humalassa :rolleyes: Se kaveri on tosin ihan käsi ruuanlaiton suhteen muutenkin, oli joskus mm. yrittänyt keittää makaroneja ilman vettä.

Mie kokkaan näin kesällä melkein aina shortseissa tai boksereissa eikä vielä ole mitään palovammoja tullut vaikka on kaikkea tullut tehtyä uppopaistamisesta lähtien.

Alyssa, vitun horo. Koskas lähditkään takas Britteihin?

Marcus pupunen. Syyskuun puolivälin tienoilla olisi tarkoitus lähteä. Milloin sä tulet käymään täällä Suomen persereiässä?

Marcus pupunen. Syyskuun puolivälin tienoilla olisi tarkoitus lähteä. Milloin sä tulet käymään täällä Suomen persereiässä?
Mä en ole vieläkään päässyt käymään, kun ei ole lomia ja vapaapäivät on niukassa. Pitää koittaa käväistä siellä jossain välissä... Mutta vain hyvin lyhyeksi aikaa.

Mä en ole vieläkään päässyt käymään, kun ei ole lomia ja vapaapäivät on niukassa. Pitää koittaa käväistä siellä jossain välissä... Mutta vain hyvin lyhyeksi aikaa.

Aww. Ota omaa lomaa.
Mä suunnittelin tekeväni niinkin hurjasti että ottaisin viikonlopun vapaata. Tai edes lauantain tai lauantaiyön. Haluaisin kerrankin ulos viikonloppuna! Sinänsä vaan paska homma että mun koko viikon tulot tulevat yleensä viikonlopun työputkista :D

Aww. Ota omaa lomaa.
Emmä voi. Muuten alkaa rikollisuus rehottaa.
Mä suunnittelin tekeväni niinkin hurjasti että ottaisin viikonlopun vapaata. Tai edes lauantain tai lauantaiyön. Haluaisin kerrankin ulos viikonloppuna! Sinänsä vaan paska homma että mun koko viikon tulot tulevat yleensä viikonlopun työputkista :D
Joo, mut älä mene Forteen enää.

Back
Ylös Bottom