Fedor Emelianenko

Siis Fedorin urahan lähti alaspäin siitä hetkestä alkaen, kun kaikkien aikojen tyylikkäin ja pelottavin sisääntulobiisi Eran Enea Vollare Mezzo vaihtui liian rauhalliseen (sinänsä helvetin hienoon) Oy, to ne vecheriin:)

Vastustajat ei enää pelänny Feukkaa, kun ei ollu paskat housussa alusta asti Eran eeppisen tykityksen jäliltä.:puntti:

JO vain, siinä tulee kelle tahansa löysät housuun ku tulee Fedor ja Eran Enea Vollare Mezzo!

_MG_6613.JPG

"Alpha male overload"

Helvetti, olin eilen ihan varma että Japi ajaa taksia Oulussa. Keskustelin taksin takapenkilla vaimoni kanssa tulevasta Rashad vs Tito matsista ja ohimennen Fedorista niin taksikuski yht'kkiä avautui. M:Minä T:Taksikuski
T: Inhoan Fedoria, täysin yliarvostettu ottelija joka ei ole voittanut ketään kovaa koskaan....
M:Eihän sun lempinimi ole Japi?
T:ei ole
M:Kenet sen olisi pitänyt Pridessä voittaa... Ei vastausta,
M:Voittihan se myös SF:ssa Arlovskin, Sylvian ja Rogerssin.
T: HAH! Arlosvsi ihan paska ja Sylvia!!! HAH.
M:kukas se paras sitten on, älä vaan sano A.Silva (Pelkäsin jo pahinta)
T: GSP.

Helvetti, olin eilen ihan varma että Japi ajaa taksia Oulussa. Keskustelin taksin takapenkilla vaimoni kanssa tulevasta Rashad vs Tito matsista ja ohimennen Fedorista niin taksikuski yht'kkiä avautui. M:Minä T:Taksikuski
T: Inhoan Fedoria, täysin yliarvostettu ottelija joka ei ole voittanut ketään kovaa koskaan....

:david:

Taksikuski tiesi mistä puhui.

http://www.mmafighting.com/2011/08/...ck-at-ufc-133-discusses-deal-fedor-turned-do/
Dana puhuu vielä kerran Fedorista.

Mitä tuo Dana oikein keuhkoaa Fedorista, ihmeellistä uhoamista. Jännä miten tuollanen urpo voi olla noin ison bisneksen johdossa. Ei vois kuvitellakaan, että missään muualla yritysmaailmassa ison yrityksen johtaja esiintyis noin lapsellisesti julkisuudessa. Vapaaottelu on kyllä monessa mielessä aika lapsen kengissä vielä..

Tässä teille fiksattuja matseja: (hyvin kyl pojat näyttelee :david:)

FEDORsuplexedBYrandleman.gif

10000240.gif

Mä luulin kans törmänneeni Japiin baarissa Fedor-Hendo viikonloppuna. Joku kaljupäinen sankari tapout-paidassa siellä veteli villevallatonta, niin kysäisin ohimennen että meinaatkos kattoa Fedorin matsia tänään. Alkoi heti suu vaahdossa tilittämään kuinka vitun paska Fedori on ja että saa ihan helvetisti turpaansa tänään. Sitte kun utelin tiukempaa analyysiä, niin jatkoi samaa vaahtoamista ja väliin kysyi vaan, että ketäs vastaan se muuten otteleekaan tänään :D Ja tietty Brock Lesnar oli kuulemma kovin jätkä mitä löytyy.
Veikkasin Japiksi, mutta kun ei ees tiennyt ketä vastaa Fedja ottelee niin tuskinpa oli.

Tässä teille fiksattuja matseja: (hyvin kyl pojat näyttelee :david:)

FEDORsuplexedBYrandleman.gif
Helvetti että näyttää pahalta. Näyttäis ihan että niskan katkeaminen olisi hiuskarvan varassa... Itse paskantaisin varmaan housuun tuossa heiton puolivälissä gorillan käsittelyssä :D
Ei perkele...

Back
Ylös Bottom