Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie voisin ottaa kyllä sen eilen linkatun valkosen Hondan. Se oli aika nätti peli ja sitten voisi leikkiä sitä kuuluisaa prinssiä valkoisella ratsullakin :lol2: Muutenkin tuo mustavalkoinen värimaailma jotenkin sopii miulle :rolleyes:

8700238B3010120900100.webp

:haart::love:

Tollanen Ducati ois kyllä ihan päheä laite. V4 > V2 :rock:

e. Pandalle vaan tollanen cebari ja kylkeen mallimerkintöjen tilalle vaan teksti: Panda :lol2:

New-BMW-S-1000-RR-bike-walls.webp

Toi bemmi nyt näyttää kun siltä ois lyöty nokka poskelle.

Ducatin jos sais 1198 ulkonäöllä ja ton Desmosedicin tekniikalla niin ois kyl aika lyömätön yhdistelmä :kuola:

motorrad-ducati-1198.webp

Nämä on niitä makuasioita. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja pyssy molemmista.

1198 on omalla listalla top 3 vaihtoehto, jos ensi kesäksi pyörän hommaan. Kerran koeajoin uuden tänä kesänä ja tykästyin kovasti

2010-Ducati-1198S-Wallpaper.jpg

MV_Agusta-F4_R312_mp685_pic_65936.webp

Helvetti kyllä näitä mopoja täytys olla joka sormelle oma :pano:

Eiköhän seekkeri ajella ensi kesänä Ducateilla pakkomiittiin?

Mutta kokopäivään en ole kahvia juonut, joten nyt ottaisin kahvia, maitoa ja ja... jaloviinaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli vetästyä jonkun 3-4h päikkärit. Muista millon menis edes nukkumaan :D Taitaa olla melkosta valvomista ens yö :(

Mä odotan edelleenkin sitä alastonta mieskokkia tänne loihtimaan mulle, ja tietty hänelle itselleen, maukkaat pöperöt. Kumman hiljaista on...

Mä odotan edelleenkin sitä alastonta mieskokkia tänne loihtimaan mulle, ja tietty hänelle itselleen, maukkaat pöperöt. Kumman hiljaista on...

Jos löytyy vaaleanpunainen essu niin mie voin tulla :evil: Jooh, kai sitä pitäis tuonne keittiön puolelle mennä. Chiliä täälläkin, vähän tulisempaa settiä tänään ;)

Alaston naiskokki olis tietysti mukava. Ensin herkkupöperöä ja sit :pano:

Njooh... not in this life.

Avasin kahvin kanssa Remmy Martin XO:n, ah elämän pikku nautintoja. Tulisin T-Byrd mielelläni kokkaamaan meille illallista, jos asuisin lähettyvillä. Mikä sen parempaa näin sunnuntaina.. taisinpa nähdä tässä joku yö untakin että kokkailen alasti joillekkin naisille... Deja Vu? Bon Voyage?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Essu löytyy, mutta se ei ole vaaleanpunainen.

Ephe, tai sitten siirtyy suoraan jälkiruokaan, kun täydellä masulla ei jaksa harrastaa "liikuntaa" yhtä hyvin.

e. Tepe, ihan selvästi enneuni! Ainoa vaan, että heivaisin ne muut naiset pois tieltä, niin sun tarvis kokkailla niin paljon.

Back
Ylös Bottom