Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selkä on kipeä, enkä edes muista satuttaneeni sitä. Oon vain nukkunut jossain retardissa asennossa. :(

Edit. Näin unta pingviinistä ja karvattomista kissanpennuista, jotka osasivat puhua. :D

Oi vitsi nyt tuli parempaa puuroa kun eilen :kuola: Kyl musta tulee vielä oiva puuronkeittäjä!

Johtajantie 1000, Sikariporras 10000

Notta tänne vaan tulemaan diplomija!

Totta vitussa :D

images

Sokka on ansaitusti saanut tämän diplomin :thumbs:

Jos yhtään lohduttaa, niin yritän minäkin olla hyvä vaimo itselleni. Oon todella surkea vaimo kyllä, mutta yritän kuitenkin kovasti.

Nimim. 100% keitetyistä puuroista poltettu pahasti pohjaan.

Lähetäänkö potkimaan palloa? Mulla on kuumetta ja pyörryttää, mutta mentäiskö silti?
Siulla on kuumetta ja pyörryttää ja minulla on paikat ihan hirveissä lukoissa, jalat ja selkä varsinkin :(. Sinä koitat nyt parantua ja minä koitan juosta päin seinää, että lukot aukeais, sitten potkitaan palloa :)! Kehitelläänkö joku superkuvio, millä saa koko joukkueen hämääntymään ?

Back
Ylös Bottom