Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Loistavaa! Miekin haluaisin, mutta edelleen pitäis vähän kiristellä kun tässä tuli kesän aikana vietettyä ihan liikaa kaikenmaailman kissanristiäisiä.

Saisit kyllä multa vähän, mulla on näitä 500 grammaa! :) Eikä mitään diettejä tuollaisille pienille pandoille!

Oot selkeesti törmänny vaan vääränlaisiin naaraspandoihin!

Sie juuri tiivistit miun koko elämäni yhteen lauseeseen :D

Saisit kyllä multa vähän, mulla on näitä 500 grammaa! :) Eikä mitään diettejä tuollaisille pienille pandoille!

Miulla ois useampaa irtoteetä tuolla. Yhdessä on ainakin metsämansikoita ja mustikoita kuivattuna seassa. Koskas miusta on pieni tullut? :D Jos sokkakin on pitkä niin ei pandaa voi pieneksi kutsua!

Örf, hieman fillarointia (10km) ja sitten Fit1 lepuskilla kevyt (30min) käsitreeni ja himaan saunaan. Nyt lasi punkkua edessä ja ositussopimusta väsään. Hyviä ja ei-niin-hyviä asioita.

Voi jukupätkä...ei oo ehkä ikinä ollu kädet näin makaroonia treenin jälkeen, suorastaan epämukavaa, hyvä kun koneelle jaksaa näpyttää :(

Mulla on ollu jalat ihan paskana tänään. Kova jalkatreeni + 15 min pyörää päälle eilen. Aamulla taas salille.

Kunhan ihmettelin. Tuntuu vain, että olet paikalla koko ajan. Etkö huilaa koskaan?

Putosin pienenä taikajuomapataan... :rolleyes:

images

Ei millään vittuilulla, mutta roinaatko? Siitä mun käsityksen mukaan monilla tuo johtuu. :e

En. Ehkä tuo johtuu tuosta ihoa myötäilevästä teknisestä paidasta, että se aiheuttaa kitkaa ja siksi on nännit kipeät. Kyllä tuo vähän naurattaa, ehkä minulla on miesten menkat tms.

Back
Ylös Bottom