Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites oliko teudella kanuuna! :D Väsyttikö herätä? Ei ollu mun syytä...:lol2:
Ei x 3. Töiden jälkeen hieman väsytti ja otin tunnin päikkärit, kyllä teki gutaa.
JA miten tehdään munakasta?? Mä en muista... Äsken käräytin pari kananmunaa pannuu kiinni :D
Päikkärit on ihan perseestä. Mä en oo koskaa tajunnu niiden ideaa... Paitsi ravintolatyöntekijöillä, koska niillä on päivärytmi muutenkin päin ties mitä. JA miten tehdään munakasta?? Mä en muista... Äsken käräytin pari kananmunaa pannuu kiinni :D
Päikkärit on ihan perseestä. Mä en oo koskaa tajunnu niiden ideaa... Paitsi ravintolatyöntekijöillä, koska niillä on päivärytmi muutenkin päin ties mitä. JA miten tehdään munakasta?? Mä en muista... Äsken käräytin pari kananmunaa pannuu kiinni :D
Ylihuomenna pitäisi mennä juttelemaan asiasta/suunnittelemaan lisää ja varaamaan aikaa.Jep, sai kyllä hyvät naurut yöllä :D En tosiaan kenenkään kustannuksella tarkoita. Vaan yleensäkkin oli pirun hauskaa! :lol2:
Päikkärit on kyllä mukavia, mutta ainaki itseä tahtoo nukuttaa niiden jälkeen niin paljo, ettei kannata.
Äh, kello soimaan sopivasti, eikä nuku liikaa. Ja samantien sängystä ylös, kun kello soi. Muuten menee päikkärit vituiksi. Taidanpa ottaa lonkeron ;)
pitkä ja tumma krusovic olut, olen rakastunut :haart:Otanpa toisen.
Täytyy kokeilla tota munakasta huomenna uudestaan! Ja mähän oon niin vaimoainesta, siivoon ja pesen pyykit of course, kunhan tuleva mieheni hoitaa kaiken keittiöö liittyvän ja pitää mut ilman nälkää ni tullaa toimee paremmin ku hyvin :D
Kolmanne, neljännen... No perkele avataan tuo kossupulloki vielä! Ja sitten mennään :dance2: :D
No ei, pitää sitä malttaa... Sunnuntait + alkuviikko on perseestä :(
Täytyy kokeilla tota munakasta huomenna uudestaan! Ja mähän oon niin vaimoainesta, siivoon ja pesen pyykit of course, kunhan tuleva mieheni hoitaa kaiken keittiöö liittyvän ja pitää mut ilman nälkää ni tullaa toimee paremmin ku hyvin :D