Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on koossa yön parasta a-ryhmää...

En tiedä olenko parasta A-ryhmää... Mutta en kyllä perkele ole B-rapun poikiakaan :lol2:

Minä en lähe täältä kulumallakaan!

Ei helvetti mikä video. :D Toinen hyvä on sellanen jossa joku lievästi spugen näkönen kaveri imasee leijona-pullon huikalla, jonka jälkeen röyhtäsee skidisti ja toteaa että: "Hyvää!" :D

Old classic ;) Ne on nämä "ammattimiehet" erikseen :kippis1:

Edit.

Kyllä, harvoin pääsee paikan päälle. Kuukauden päästä alkaa taas koulu, niin jos sitten olisi taas useammin täällä :P

Hyvä hyvä...

Päästää taas kattelemaan lätkää ja spekuloimaan...Josta tulikin mieleeni...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei helvetti mikä video. :D Toinen hyvä on sellanen jossa joku lievästi spugen näkönen kaveri imasee leijona-pullon huikalla, jonka jälkeen röyhtäsee skidisti ja toteaa että: "Hyvää!" :D

E: Voi vittujen kevät, hidas :D Kiitos Pyssylle biisistä, pääsin heti fiilikseen.

:D

Ihan vakavasti puhuen, tuo limemehu (ja ihan lime itsessään, esim, murskattuna lasin pohjalle.) on jännä elementti kun tehdään erillaisia juomasekoituksia. Mä en ole varma mistä se johtuu, mutta lime + ruokosokeri -yhdistelmä peittää alkoholin maun lähes täysin. Esim. hyvin tehty mojito on niitä drinkkejä, joissa viina ei maistu ollenkaan.

E: Jos joku joskus haluaa maistaa petollisinta juomaa mitä minä olen juonut, niin ostaa pullon 80% Strohia ja Pepsiä. Sitten molempia puolet ja puolet lasiin ja avot, maistuu pelkkä Pepsi.

No toimiiko menetelmät? Tunnetko sisäisen rauhan hiipivän luoksesi?

Itsellä toimii aina. Voit kokeilla laittamalla tuon Evan soimaan, suljet silmät ja keskityt hengittämiseen, hitaasti hengittäen sisään ulos..

Yksi biisi riittää ja olet rauhallinen kuin tunturi, etkä tarvitse enää talutushihnaa..

Itsellä toimii aina. Voit kokeilla laittamalla tuon Evan soimaan, suljet silmät ja keskityt hengittämiseen, hitaasti hengittäen sisään ulos..

Yksi biisi riittää ja olet rauhallinen kuin tunturi, etkä tarvitse enää talutushihnaa..

Minen rauhottunu....Meinasin jopa välillä lopettaa hengittämisen, top tykkänään....

Jellona on simaa, kossuun verrattuna!

Jellona on mun mielestä huono väliinputoaja. Liian vahva kiljuksi, liian mieto vodkaksi. :D

Edit. En ymmärrä muutenkaan sitä, kun joidenkin mielestä esim. Leijona ja Suomi-viina on _hyvää_. Kuulostaa ihan hullulta. Noh, kyllähän osa "alan ammattilaisista" juo Sinoliakin, ja pitää sitä "hyvänä". :D

Tiennyt sitä tarvitsevani nyttenkään, olen koti kissa ja harvoin poistun omalta tontilta :D Sitäpaitti mä voi laittaa silmiä kiinni, ku näillä unenlahjoilla tipahan uneen het välittömästi. Hieno juttu kuiten et siellä toimii :thumbs:

Olin yössä. Yön värisissä vaatteissa ja yön värisellä autolla. Kyllä siellä jumalauta oikeasti on YÖ, mustaa ja kylmää. Jonkun neidon pelastin palelemasta bussipysäkiltä lyhyessä hameessa ja niukassa topissa ja heitin kotiin.

Tiennyt sitä tarvitsevani nyttenkään, olen koti kissa ja harvoin poistun omalta tontilta :D Sitäpaitti mä voi laittaa silmiä kiinni, ku näillä unenlahjoilla tipahan uneen het välittömästi. Hieno juttu kuiten et siellä toimii :thumbs:

Nyt kyllä voisit tulla kainaloon tuhisemaan...:nolo: On sellanen viilis. Vaihdoin just puhtaat lakanatkin...

Rentoutus musiikkia..

Jaa jaa varattu mies. Sori en tienny. Runosuoni rupes vaan kukkimaan :D

Ei nyt sitäkään (vielä), mutta on vain yksi tietty tyttö kiikarissa. Pelottavan hyvältä maistuu tämä lonkero, nyt stoppi perkele :D Onneksi viikonloppu on kohta...
Ja perkeleille musiikkia:

Back
Ylös Bottom