Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka oli tänään Tampereella kattomassa sambakulkuetta? :)

EDIT: Enkä erehtynyt. Ei sussakaan mitään vikaa ole, mutta aina voi oppia jotain uutta (jopa tutustakin asiasta). No bad feelings ;)

Ajoin tänään Seinäjoelta Jykylään katsomaan rallia. Tai siis niitä huoltoalueella kierteleviä malleja/promonaisia. Ralli ei oikeastaan kiinnosta yhtään. On ne vaan järjettömän laihoja ja hameet vesirajaan :kuola:

Hieno reissu, ei mennyt hukkaan :david:

Tuolla sambakulkuetta kattoessani tunsin jonkun kouraisevan persettäni. Käännyin sitten katsomaan, mutta siellä olikin vain pikkulapsi joka oli ottanut kaatuessaan tukea pakarastani. Petyin hieman, kun siellä ei ollutkaan kaunista neitosta kourimassa persettäni. :D

images

Painoikko tämmösellä ilmeellä loppukulkueen ajan? :D

Sitä se on ku on tukevan näkönen perse, niin kompuroivat ihmiset tarraa siihen kiinni automaattisesti.
"Oho sori, kompastuin"

J3pa: Kyllä siinä hieman vitutti :D ja Elu: niinhä sen on :)

Sain muuten idean!
Alan käyttämään tota kompastumistekniikka hyvän näkösiin muijiin kadulla. Juuri silleen, kuin Elu sano "Oho sori, kompastuin" :D

J3pa: Kyllä siinä hieman vitutti :D ja Elu: niinhä sen on :)

Sain muuten idean!
Alan käyttämään tota kompastumistekniikka hyvän näkösiin muijiin kadulla. Juuri silleen, kuin Elu sano "Oho sori, kompastuin" :D

Voipi olla että siinä tulee Dolce&Gabbanan laukusta aika haipakkaa :D Kyllä naiset huomaa.

Katoin ton tepen Megan Fox-videon, ja nytkö pitäs saada nukuttua!

Edit: On se vaan nii vääryttä olla toinen :D

Mut huomenna mä oon eka!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja näin on lähtenyt käyntiin Elun perjantai! Melkein alkoi jo vitutus olla huipussaan naapurin ja sen apinakavereiden vuoksi (taas), mutta onneks muistin tämän iloisen asian. Ei tarvitse tänäkään yönä repiä ketään kappaleiksi.

e: Voi jeesus taas, jos tossa mun eteisessä nyt sytyttäis tulitikun niin koko eteinen räjähtäis noiden mamujen jättämästä deodoranttivanasta. Onneks ne lähti pois.

Back
Ylös Bottom