Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huimaa ja pelottaa, ei uskalla edes mennä kauppan kun siellä varmaan saisi jonkun kohtauksen. Ei vittu kun olisi kaljaa jääkaapissa!

Ei helvetti. Tuntuu 2 lonkerookin jo päässä, kun ei oo kahteen kuukauteen koskenu viinoihin. :hyper: Vittu tästä tulee mahtava ilta! :kippis1:

Joo ainakin sun nickin perusteella:D
Olen lunastanut oikeuteni kirjoittaa tänne 5 bissellä ja parilla paukulla, siis tähän mennessä nuo( pakko tarkentaa ettei kukaan luule että juon kuin neiti:jahas:).

Kyllä se perkele taas ryyppäämiseksi menee, kun autoremppaa tehdässä alkoi olut maistua Jumalaiselle.

Noh reenata kerkeää sitten syksyllä :D

Joo ainakin sun nickin perusteella:D
Olen lunastanut oikeuteni kirjoittaa tänne 5 bissellä ja parilla paukulla, siis tähän mennessä nuo( pakko tarkentaa ettei kukaan luule että juon kuin neiti:jahas:).

Mitä olen jonkun verran tätä ketjua selannut, niin voin kyllä lohduttaa sua että tuskin kukaan tälläistä menee luulemaan. :)

Avaan kyl itsekkin uuden bissen. :rolleyes::kippis1:

Toinen olut alhaalla. Jätin partyt väliin ja otan kalsarikännit yksin. Rentouttaa satanolla enemmän kuin jatkuva sosiaalinen paskanjauhanta. Lisäksi kaapissa Remy Martin X.O odottaa avaajaansa. Mitä muuta voi vaatia. :rock:

Back
Ylös Bottom