Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei uppoa mullekkaan kahvi. Itellä on kyllä keitin, mutta ei vaan pysty. Kahluaa tulee kyllä juotua :D

What the fuck!

Mullon jano, voi että, juon olutta kuin vettä.

Tota on tullu luukutettua muutama viikko, vitun hyvä biisi! Viva la fiesta! Päivä puolessa, kohta jo kotiin, hiii! Ja jeboun kuvalle plussaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun tuosta kahvista oli keskustelua, niin itsekin kaasin pari kuppia kavia kurkuun puolisen tuntia sitten ja taas vatsa vähän sekaisin. Jo varmaan kuukauden ajan jatkunut sama että jos ei syö jotain ennen kahvia niin laittaa vatsan sekaisin. Mutta kun kahvilla on pakko aloittaa joka aamu! Ei vaan voi elää ilman sitä!!

Mullon jano, voi että, juon olutta kuin vettä.

Määki tahon olutta. Tekisi kovasti mieli olla jossain mökillä ryyppäämässä ja saunomassa, en ole vielä kertaakaan tänä kesänä päässyt tekemään niin.

Kyllä täällä Suomessa on, niin addiktoitunutta kansaa tuohon kahvii, että oksat pois. Mulla on ihan samanlaisia kavereita. Mutsiki sanoo, et ei kone käynnisty aamulla, jos ei kahvia saa. Jotkut valittaa huonoa oloa, jos ei kahvia saa heti aamusta. Kyllä tuo on vaan huumetta pahempaa myrkkyä :D

Njoo jos ei saa kahvia, koskee pähän mutta jos ottaa kahvia niin maha sekaisin :D

Mutta ei se haittaa jos on vähä maha sekasin, se lähtee joka kerta paskahuussi reissun jälkee...
Mutta mulla ainaki se kahvinpuutteesta johtuva pääkipu on sitä luokkaa että vähän on pakko ottaa se kahvikuppi aamulla vaikkei mieli tekiskään..(mut onneks aina tekee mieli kahviaaaaa!!)

Kyllä täällä Suomessa on, niin addiktoitunutta kansaa tuohon kahvii, että oksat pois. Mulla on ihan samanlaisia kavereita. Mutsiki sanoo, et ei kone käynnisty aamulla, jos ei kahvia saa. Jotkut valittaa huonoa oloa, jos ei kahvia saa heti aamusta. Kyllä tuo on vaan huumetta pahempaa myrkkyä :D

Kahvihan taisi olla jonkun tutkimuksen mukaan jopa addiktoivampaa kuin heroiini... Tosin vierotusoireet on asteen verran lievempiä kuin heroiinissa :rolleyes:

Ihan totta... Tosin kahvista on kyllä aika helppo vierottautua. Mä juon ja olen vuosia juonut Suomessa aina ihan sikana kahvia. Ulkomailla se on vähentynyt reilusti, koska ei ole noita suomalaistyylisiä kotikahvinkeittimiä millä saa koko pannullisen. Pikakahvi on pahaa, joten juon sit teetä tai pelkästään vettä aamulla.

Mun uusin addiktio on itse tehty jäätee. Lasikannuun vaan vihreää teetä, kannu jääkaappiin ja vähän ajan päästä on ihanan kylmää jääteetä. Tänään oon jo juonut litran jotain marjaista detox-teetä :rolleyes:

Mun kans herkkua jäätee.

Stolia pullo jäähtyy vähäksi aikaa.

Spritea kyytiin ja naamaan.

Teet on tossa viereisessä kaapissa.

Ja suu on laakista raikas.

Moi kaikki :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja teessa on enemmän kofeiinia, kuin kahvissa. Tai, niin mulle on kusetettu ainaki.

Aaah, viikonloppu. Lettikin on nyt inhimillinen. Ja jääkaapissa laatikko karpalolonkeroa, vaikka en lonkerosta pidäkkään. Kai nuo menee.

Back
Ylös Bottom