Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerro ihmeessä lisää :)

Siinäpä se oli :D Ei vaan jaksais istua täällä töissä homehtumassa vaan haluis tonne stadiin pörräämään napit korvissa. Tykkään niin paljon kulkea tuolla ympäriinsä ihmisten seassa ja kuunnella musaa samalla. Tein samaa aina Nykissä ja tuli aina hyvälle tuulelle. :)

Siinäpä se oli :D Ei vaan jaksais istua täällä töissä homehtumassa vaan haluis tonne stadiin pörräämään napit korvissa. Tykkään niin paljon kulkea tuolla ympäriinsä ihmisten seassa ja kuunnella musaa samalla. Tein samaa aina Nykissä ja tuli aina hyvälle tuulelle. :)

Se on kyllä ihan jees. Varsinki, jos on kiva ilma, niin siellä on mukava tepastella.

Vitsi mää oon ovela. Vein naapurin mummolle kaikki ne pullat ja sämpylät mitkä äippä toi toissapäivänä :D Se on aivan ihana mummo, mun lempinaapureita jo niiltä ajoilta kun asuin vakituisesti tässä talossa. Oli kovin kiitollinen ja minä pääsin kivasti eroon hiilarihoukutuksista. Hihi :)

Mulla on soinut 2½h epic sax guy putkeen taustalla kun oon paiskinut hommia. Eeppistä. Mainittakoon vielä, että dataan jumppapallolta, eli pieni jammailukin onnistuu tässä ohella.

Vitsi mää oon ovela. Vein naapurin mummolle kaikki ne pullat ja sämpylät mitkä äippä toi toissapäivänä :D Se on aivan ihana mummo, mun lempinaapureita jo niiltä ajoilta kun asuin vakituisesti tässä talossa. Oli kovin kiitollinen ja minä pääsin kivasti eroon hiilarihoukutuksista. Hihi :)

Jeps, ja viikonpäästä meet kauppaan ostamaan munkkeja :D

Jeps, ja viikonpäästä meet kauppaan ostamaan munkkeja :D

Emmää ikinä _osta_ herkkuja. Vituttaa kun muut tuo niitä mun nurkkiin vaikka sanon etten halua.

Huomenna myös itse. Mitkät eekoot meinasit käydä?

Ei ole mitään käsitystä asiasta:D:lol2:

Työnantajan järjestämä reissu. Mutta VIPissä on niin hyvät tarjoilut, ettei ne ohi huristelevat moniväriset henkilöautot juurikaan häiritse tunnelmaa.

Kaverin FB-status...

"HANKIKAA JOKU MULLE ISO IMURI JA IMETÄÄN VAUVA ULOS,EN JAKSA ENÄÄN TÄTÄ KIPUUUUU!!!!"

Voin kyllä uskoa, että tuskat on kovat (supistukset ei vielä tarpeeks usein että takas hospitaaliin pääsis), mutta kyllä mä silti repesin tolle. :lol2:

Ei ole mitään käsitystä asiasta:D:lol2:

Työnantajan järjestämä reissu. Mutta VIPissä on niin hyvät tarjoilut, ettei ne ohi huristelevat moniväriset henkilöautot juurikaan häiritse tunnelmaa.

Jos Vipistä loppuu juominen, niin lupaan tarjota ensimmäisen illan. Loppuviikko voidaankin juoda sitten sinun piikkiin ;)

Jos Vipistä loppuu juominen, niin lupaan tarjota ensimmäisen illan. Loppuviikko voidaankin juoda sitten sinun piikkiin ;)

Ei ole aikaisempina vuosina kertaakaan loppunut, joten tuskin nytkään. Tulee kyllä suhteellisen halpa ilta sulle, kun mä juon lähinnä vettä:lol2:

Kai sä kopterilla tulet..?

Mitä vittua! Suomalainen mies MM-rallissa ja selvinpäin, tuosta ei hyvä seuraa :D

Ei tulla kopterilla, kun ei ole vielä tuo lentolupakirjakaan hanskassa. Lukemattomien ylinopeussakkojen siivittämänä tullaan matkailuautolla.

Mitä vittua! Suomalainen mies MM-rallissa ja selvinpäin, tuosta ei hyvä seuraa :D

Ei tulla kopterilla, kun ei ole vielä tuo lentolupakirjakaan hanskassa. Lukemattomien ylinopeussakkojen siivittämänä tullaan matkailuautolla.

Eli romurallia?

Back
Ylös Bottom