Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Herranjumala sitä tuli eilen oltua päissään. Rahat meni, kämppä ihan tuhannen sekaisin, onneksi ei tänne tullut kirjoitetteua mitään sekoa, yritin kyllä mutta sormet eivät läytäneet oikeita näppäimiä.

Siis mitä, rahat menny ok, kämppä sekasin ok, mut ONNEKS tänne ei tullu kirjoteltua :D

Jaa a. Pitäisköhän juomista vähentää vai mitä tehdä ku aina rankan viikonlopun (=joka viikonlopun) jälkeen tuntuu niinku olis keskiviikkoon asti masentunu. Kaikki asiat vituttaa ja tuntuu turhalta. Sitte täs keskiviikon kohdas taas tulee semmonen "aah elämä onki ihan mukavaa" olo :D

aivan sama homma ollut nyt lomalla, kun tullut otettua kunnolla keittoa. Eiköhän siinä aivokemiat häiriinny väkisinkin.

Jälkimmäisen olisit voinut jättää ostamatta, kuten minäkin :D
Jääkaappikylmänä menee hyvin. Tosin kun ostin nuo niin oli sen verta kova jano ettei malttanut odottaa että jäähtyvät. Lähikaupassa niitä laatikoita säilytetään käytävällä joten varsin lämpöistä kamaa oli. Ei tosin ihan yhtä kuin teikäläisen autolämpimät, mutta eipä muutako ääntä kohti vaan :)

No joo jotenkuten noin. Täs mun kaveriporukas se vaan on tosi oleellinen osa yhdessäoloa ja hauskanpitoa.

Sama homma täälä. Sen takia ei kiinnosta paljoa viikonloppusin hengailla kavereiden kanssa. Vitun känniääliöt :) Humalaisia joutuny työkseen kattelemaan niin monta vuotta jo ettei jaksa vapaa--ajalla enää innostua.

edit: parasta on vielä se kun sitten päissään yritetään mollata ja väheksytään kun on porukassa joku sellanen ketä ei dokaaminen niin paljoa kiinnosta. "Mitä vitun järkeä on jokapäivä treenata. Ei mitään hyötyä jostain käsilläseisomisesta tai muusta sirkuspelleilystä.". Just joo. Ota toinen viski, maksa siitä 15euroa ja syö paskaa.

Kerran meni oikeasti hermot ja jouduin vetasemaan nyrkillä kun ei vittuilusta tullu loppua. Vaikka ei mua haittaa normaalisti vittuilu, enemmänkin naurattaa mutta sillon meni jo yli, eikä osannu lopettaa. Varotin kyllä ensin.

Sitten ihmetellään kun ei "kiinnosta" pe-la yönä kolmelta vastata puhelimeen :) huvittavaa..

Sama homma täälä. Sen takia ei kiinnosta paljoa viikonloppusin hengailla kavereiden kanssa. Vitun känniääliöt :) Humalaisia joutuny työkseen kattelemaan niin monta vuotta jo ettei jaksa vapaa--ajalla enää innostua.

edit: parasta on vielä se kun sitten päissään yritetään mollata ja väheksytään kun on porukassa joku sellanen ketä ei dokaaminen niin paljoa kiinnosta. "Mitä vitun järkeä on jokapäivä treenata. Ei mitään hyötyä jostain käsilläseisomisesta tai muusta sirkuspelleilystä.". Just joo. Ota toinen viski, maksa siitä 15euroa ja syö paskaa.

Kerran meni oikeasti hermot ja jouduin vetasemaan nyrkillä kun ei vittuilusta tullu loppua. Vaikka ei mua haittaa normaalisti vittuilu, enemmänkin naurattaa mutta sillon meni jo yli, eikä osannu lopettaa. Varotin kyllä ensin.

Sitten ihmetellään kun ei "kiinnosta" pe-la yönä kolmelta vastata puhelimeen :) huvittavaa..
Mä taas oon sen tyyppinen ihminen, että ei huvita hetkeäkään olla paikoillaan. Se oli varmaan ylä-asteella ku oon viimeks viettäny koti-iltaa perjantaina tai lauantaina. Aina tulee lähdettyä kavereitten kans liikenteeseen ja oon vaan tottunu siihen että niiden kans hengaillaan. Se tekee välillä hankalaa selvinpäin olosta tälläselle sinkkumiehelle. Tosiaan sen takia ku kaikki mun ystävät ja kaverit ja tutut ottaa keittoa joka perjantai ja lauantai.

Huomenna nesteytysralliin. Piti mennä aloittelemaan jo tänään, muttei kyytipolitiikka järjestynyt. Huomenna sitten pelipaikoille ja kaksi päivää keittoa :kippis1:

Olenkohan Antikristus kun postasin ekana Kännithreadin sivulle 666?

Kuinka hurisoo porukalla muutoin? Juodaanko iloon vai suruun vai ihan muuten vaan?

Katsoin juuri korteista ja niiden mukaan kaikki tälle sivulle postaavat kokevat ennenaikaisen kuoleman joko onnettomuudessa tai oman/toisen käden kautta:evil: Nyt juodaan kesän ja hyvän seuran vuoksi:kippis1:

4viimeistä lomapäivää menossa. Ja on ollut hyvä loma. Oltiin tuolla viro/latvia suunnalla viikko. Meni alkoholia ja tuotiin tuliaisina sitä. Sitten muutama päivä kotona ja sitten oltiin 9vrk porukalla mökillä ja siellä oli aivan hemmetin hyvät bileet joka ilta + päivä rannalla, meni taas alkoholia. Nyt oltu muutama päivä kotona ja nyt sitten viimeistä 4päivää menee tissutellessa. Huomenna kaupungille syömään ja ostoksille. Lauantaina sitten rantsuun ja illalla sparzanza+danko jones katsomaan. Sunnuntaina sitten säikytään kaikkea. Maanantaina mennään miettimään itsemurhaan töihin ja sitten alkaa 2päivän vapaat jolla aloitetaan terveeliset elämäntavat....

Back
Ylös Bottom