Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oottelen Top gearin uutta jaksoa kun kuuta nousevaa ja kärvistelen huomista työpäivää ja viimeisten lauantain ja sunnuntain turhuutta.

Nälkä meni väsymyksen yli :D Täällä täti ja yöpala seurananne vielä hetken aikaa. Mitäs yökuukuille kuuluu?

Mitäs täällä. Tuskasta palauduttu. Jalat sipulina, mutta mukava fiilis ja nyt vielä parempi...

Nyt on kyllä niin turha olo, että ihan sama vaikka menis tohon sängylle makaamaan. Ei parempaakaan tekemistä oo. Koin kuitenkin tämän murheen jakamisen niin tärkeeksi, että jaksoin naputella sen pakkikselle.

Niin että hyvää yötä pakkiksen väki.

Nälkä meni väsymyksen yli :D Täällä täti ja yöpala seurananne vielä hetken aikaa. Mitäs yökuukuille kuuluu?

Paappas taas ennen nukkumaanmenoa, jotakin ihmemusiikkia. Niin me yritetään sitten alittaa rima:D

Apua, en minä jaksa nyt mitään biisejä tykittää ku syön, mut oon varma et Tepeltä löytyy jotain huikeeta tähän väliin :D Lupaan sit yhen laittaa ku oon evääni syönyt :)

Back
Ylös Bottom