Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lupauksensa pettävät ihmiset haisee. Plus pyörällä kaatuminen YET AGAIN! Vittu ku mä en näköjään osaa ajaa enää pyörällä ilman että oisin jotain kamikazesarjaa yrittämässä.

Miten onnistuu kaatuminen selvin päin? kännissä itsekin olen suorittanut ja kisoissa/lenkeillä.
V-tuttaa kun ei pääse huomenna porukan mukana ajamaan 6h lenkkiä. Tuli treenattua jalat liian hyvin tänään ja huomenna ei oo niille muuta kuin palauttavaa.

Vituttaa sen verran et tekis mieli tatuoida forever alone -naama selkään. Ei ois syytä olla vittuuntunut kun kaikki on suht kunnossa mut nyt vihdoinkin kohtalo tuntuu lopullisesti sinetöidyltä: Forever alone.

(ja mähän en 6kk siellä ole, jos jotai tehdää nii se tehdää kunnolla)
Juu juu. Toi on kuultu niin monta kertaa. Myös omasta suusta ja lopputulos oli se, että hajosin ihan vitusti. Vuoden siellä olin, mutta pakosta. Ihan paska paikka. Todella perseestä. Näen vieläkin painajaisia, enkä edes vitsaile.

Miten onnistuu kaatuminen selvin päin?

Helposti. Sä tarttet pyörän johon on eilen vaihdettu jarrupalat, liikaa tilannenopeutta, äkkiliikkeitä suorittavan jalankulkijan sekä parin neliön verran liukkaita, märkiä lehtiä renkaiden alle. Tällä soosilla saa hienosti itsensä paskaiseksi ja rikki. Jurmua tuli lapaan, reiteen, kyynärvarteen, sääreen ja vasemman jalan nuppiluuhun. Nyt on nilkka turvoksissa, taidan nukkua yöni jääpussin kanssa.

Liitteet

• Voi_onnistua.webp
    Voi_onnistua.webp
    33,2 KB · Katsottu: 976
En sitä tarkoita ettei siitä kivaa tulisi, mutta pitää sen takia pitää vuoden treenitauko harrastuksesta ja se tökkii ja pahasti (ja mähän en 6kk siellä ole, jos jotai tehdää nii se tehdää kunnolla)

:thumbs:

Juu juu. Toi on kuultu niin monta kertaa. Myös omasta suusta ja lopputulos oli se, että hajosin ihan vitusti. Vuoden siellä olin, mutta pakosta. Ihan paska paikka. Todella perseestä. Näen vieläkin painajaisia, enkä edes vitsaile.

Aika yllättävää Powerin suusta kuultuna, näitten muitten vellihousujen kommentit oli arvattavia :D

Helposti. Sä tarttet pyörän johon on eilen vaihdettu jarrupalat, liikaa tilannenopeutta, äkkiliikkeitä suorittavan jalankulkijan sekä parin neliön verran liukkaita, märkiä lehtiä renkaiden alle. Tällä soosilla saa hienosti itsensä paskaiseksi ja rikki. Jurmua tuli lapaan, reiteen, kyynärvarteen, sääreen ja vasemman jalan nuppiluuhun. Nyt on nilkka turvoksissa, taidan nukkua yöni jääpussin kanssa.

No tossa on ollu jo yritystä, pisteet siitä! Kypärä oli kai päässä, vai oliko sittenkään, kun on rajattu noin :D Runko näyttäs kuitenkin olevan ihan ok.
About tuolta näytetään normi lenkin jälkeen, etenkin jos ollaan käyty vähän hyppimässä (junnarit vetää samoista hyppyreistä silmät kiinni :jahas:).

No tossa on ollu jo yritystä, pisteet siitä! Kypärä oli kai päässä, vai oliko sittenkään, kun on rajattu noin :D Runko näyttäs kuitenkin olevan ihan ok.
About tuolta näytetään normi lenkin jälkeen, etenkin jos ollaan käyty vähän hyppimässä (junnarit vetää samoista hyppyreistä silmät kiinni :jahas:).

Juu ei ollu kypärää, en omista. Ehkä ois hyvä hankkia? Tuntuu, että joudun näihin pyöräonnettomuuksiin jatkuvasti... Mut onneks on treeneistä tullu oikeaoppinen kaatuminen tutuksi ni en sukeltanu kädet edellä ja pidin kielen pois hampaiden välistä, sekä leuan rinnassa. Ei siis kolissu pää. Siinäkää ei kyl ois pahasti käyny, umpiluuta koko paska :D

Juu ei ollu kypärää, en omista. Ehkä ois hyvä hankkia? Tuntuu, että joudun näihin pyöräonnettomuuksiin jatkuvasti... Mut onneks on treeneistä tullu oikeaoppinen kaatuminen tutuksi ni en sukeltanu kädet edellä ja pidin kielen pois hampaiden välistä, sekä leuan rinnassa. Ei siis kolissu pää. Siinäkää ei kyl ois pahasti käyny, umpiluuta koko paska :D

No tosiaan ois! Uskoisin, että sunkin päässä ois jotain suojelemisen arvoista :D Umpiluuhunkin voi tulla kuhmuja!
Kaatumista on tullu harjoiteltua sen verran, että normi otb menee jo aika rutiinilla ja fillarinkin saa useesti kiinni. Yllätykset tulee tietysti.... yllättäen.

Broidi lähti talvel spolleks santikseen ja tykänny. Ihmisiä on moneen lähtöön. Mun fiilikset näkee sit ens vuonna..

Pooli haukukko vellihousuks?? :D En kiistä mutta vituttaa kuitenkin.... :D

Kun muistaa pyöräilyssäkin tilannenopeuden (ei ajeta mutkaan/liukkaiden lehtien/jään päälle täysiä) niin selviää aika hiton hyvin ilman onnettomuuksia. Jotkut ihmiset vaan säheltää sen pyörän kanssa ilman kontrollia. Ajetaan kovaa ja katsotaan sen jälkeen mihin törmättiin.

Saatanan armeija... sanottiin että pitää antaa kaikkensa coopperin testissä ja sitten juoksinkin 2700m, 300m enemmän kuin viimeksi... noh kuitenkin saatanan alikit laittoivat meidät juoksemaan koko loppupäiväksi, aivan vitun kaikkialle... ja sitten tulikin keuhkoputken tulehdus ilman kuumetta ja ääni on niiiiiiiiiiin maassa, helvetti..

Aika yllättävää Powerin suusta kuultuna, näitten muitten vellihousujen kommentit oli arvattavia :D
No hyvin paljonhan riippuu siitä mihin pääsee tai joutuu. Meidän yksikkö oli koko prikaatin paskin ja siinä oli suurin syy hajoiluun. Ei tuntuisi missään olla vuosi jossain hokissa, kun mitään ei tarvitse tehdä ja ketään ei kiinnosta. Meillä taas oli henkilökunta, etenkin yksikön päällikkö ja yksikköupseeri (perusyksikön vääpeli) ihan perseestä. Ihan karmeita kusipäitä, jotka veti jatkuvasti ihan ihme linjauksia. Tai no ensin mainittu oli sellainen saatanan auktoriteetiton vässykkä äidin poika, joka myötäili yksikköupseerin päähänpistoja. Jälkimmäistä vetäisin heti vastapalloon, jos nyt näkisin.

Näiden kokemusten pohjalta en halua arvostella ketään armeijan käymättömyyden tai sen käymisen perusteella, enkä sen perusteella tykkääkö siellä olla vai ei. Jos näin tekisin, haukkuisin 98% yksiköstäni, itseni mukaanlukien, vellihousuksi. Kyllä siellä sen verran näki, että lähes kaikki hajoili siihen meidän yksikön toimintaan. Ja meidän alik-tuvassa, jossa itsekin majailin, ei ollut yhtäkään, joka olisi tykännyt olla siellä. Meistä kaksi oli vapaaehtoisesti ryhtynyt alikersantiksi. Loput oli pakotettu.

Menin aamulla salille. Yhtäkkiä kuului kova pamaus ja seinällä oleesta sulakeboxista lenti kipinöitä. Salama oli iskenyt salin kattoon. No ei siinä mitään, mutta hetken kuluttua sisälle tuli palaneen käry. Salin ullakko oli syttynyt tuleen. Meitä oli vain kolme tähän aikaan salilla. Taitaa punttis olla suljettuna jonkin aikaa.

Voi vittu näitä kelejä! Kuuma on ja saatanan kostea eikä yhtään edes tuule. Paskin mahdollinen sää, jonka voin kuvitella. Parin viime vuoden aikana nämä trooppiset kelit ovat menneet ihan mahdottomaksi. Viime vuonnakin lähes koko kesän sai kärsiä ja nyt sama tahti jatkuu. Reenitkin menee päin vittua kuumuuden ja kosteuden takia ja koko ensi viikoksi samaa paskaa luvassa.

Vituttaa nuo töllön meteorologit kun naama leveässä hymyssä kertovat, jotta taas päästään "nauttimaan helteistä". Kukaa vitun apina voi nauttia 24/7 hikoilusta.

Mä en kyllä yhtään tajua miksi kaikki valittavat kuumuudesta. Ei täällä ole edes mikään sietämättömän kuuma! Ja tämä tulee sentään sellaisen suusta joka just niinä lämpiminä kesäpäivinä joutuu aina hikoilemaan duunissa. Siis onhan tuolla ulkona lämmin, mutta kun vaan vähentää vaatetusta ja muistaa juoda tarpeeksi, ei ole mitään ongelmia. Hikoilu on toki vähän ärsyttävää, mutta talkki auttaa jos hikoilee paljon.

Mua vituttaa säässä pelkästään se, että töissä on vähän hiostavaa (ja kiireistä kun ihmiset lähtevät kauniin sään kunniaksi ulos) ja sadepäivät osuvat aina mun vapaapäivien kohdalle.

Lihakset tuottaa lämpöä. Isot lihakset tuottaa isosti lämpöä. 125kg:n massan kanssa olo on sietämätön. Voin kuitenkin kuvitella, että 70kg kevyemmällä naisihmisellä ei tunnu missään.

Ei minullakaan kylmät ilmat tunnu kylmältä vaan sopivalta.

Talkkia siis naamaan mulle.

:lol2:
Mäkin voisin koittaa, mullakin hikoaa naama.

Lihakset tuottaa lämpöä. Isot lihakset tuottaa isosti lämpöä. 125kg:n massan kanssa olo on sietämätön. Voin kuitenkin kuvitella, että 70kg kevyemmällä naisihmisellä ei tunnu missään.
Ei minullakaan kylmät ilmat tunnu kylmältä vaan sopivalta.

Niiiin joo. Joskus mä unohdan että täällä pojat saattavat olla vähän normaalia isompia. Ehkä sulla on sit oikeus valittaa :D

Back
Ylös Bottom