Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eikai vaa oo kuuma :D

T: Hitsaaja.

Lähetin kanssa äsken 5 levyseppä/hitsaria ylitöihin, ison putkilinjan ratkettua tehtaassa. Vitutti ihan ukkojen puolesta. Kelit ei suosi työntekijää.

T. Hitsausinsinööri

En sitä tarkoita ettei siitä kivaa tulisi, mutta pitää sen takia pitää vuoden treenitauko harrastuksesta ja se tökkii ja pahasti (ja mähän en 6kk siellä ole, jos jotai tehdää nii se tehdää kunnolla)

VItutttaa aivan saatanasti. Asunnossa on ihan vitun kuuma tää on yhtä vitun paskaa. Ostin vajaan tonnin ilmastointilaitteen ja eihän se vittu mitään tee saatana. Korvausilmaa on otettava ulkoota ku ei vittu muualta saa, kun muuten menee normaali ilmanpoisto sekasin. Saatana

itellä tuli vuoden tauko saliin ja vapariin, paino tippui 96 -> 85, ja fläsää tuli PALJON. Vaan nyt on aika aloittaa uudestaan :D ei se niin vakavaa oo.

On sulla onneksi ainaki oikea asenne :)

Lupasin talvipakkasten aikaan, etten avaudu kesällä kuumuudesta. Nyt on vaan pakko: siinä vaiheessa alkaa ilmasto olla liian trooppinen, kun pallit on liimautuneena reiteen 24/7.

Ei mulla muuta.

Ei menny eräs kohtaaminen vissiin ihan nappiin tänään, ainakaan mun puolelta... ei kyllä taas sinänsä mitään uutta :jahas:

Edit. Ja v*ttu mp3-soitin tais viimein hajota, tai sitten joku on ladannu tohon aika erikoista musaa :curs:

VItutttaa aivan saatanasti. Asunnossa on ihan vitun kuuma tää on yhtä vitun paskaa. Ostin vajaan tonnin ilmastointilaitteen ja eihän se vittu mitään tee saatana. Korvausilmaa on otettava ulkoota ku ei vittu muualta saa, kun muuten menee normaali ilmanpoisto sekasin. Saatana

Kuumuus vituttaa! Samoin ilmastointi pärisee. Kairasin juuri parvekkeen oveen 150mm reiän, josta poistoilmaputki ulos. Tulppasin korvausilmaventtiilit sekä lieden poistoputken ja avot alkoi kämppä jäähtymään vauhdilla!

Lupauksensa pettävät ihmiset haisee. Plus pyörällä kaatuminen YET AGAIN! Vittu ku mä en näköjään osaa ajaa enää pyörällä ilman että oisin jotain kamikazesarjaa yrittämässä.

Back
Ylös Bottom