Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hittoku tarvii olla täällä ihan yksin. :D Kuka tulee pitää mulle seuraa? Viis tuosta kauniista säästä.. :D
Täälläkin havaittu vaikeaa toimistohomehtumista. Tekis mieli lähteä ulos aurinkoon, vaikka keskustaan katselemaan leggiensien verhoamia naisia![]()
Hahaa, kävin just Kauppatorilla ja hallissa ostamassa rapuleivän. Söin sen siinä rantsussa ja yks lokki tuli kaveriksi kyttäämään. Ei saanut. Ja mulla on hame päällä, ei legginsejä. Kuka niitä tällasella ilmalla pystyis edes? :wtf:
Hahaa, kävin just Kauppatorilla ja hallissa ostamassa rapuleivän. Söin sen siinä rantsussa ja yks lokki tuli kaveriksi kyttäämään. Ei saanut. Ja mulla on hame päällä, ei legginsejä. Kuka niitä tällasella ilmalla pystyis edes? :wtf:
Aika hautova ilma legginseille... Jos niitä pitäisi :D
Mitäs toimistohomehtumista tuo muka on?!
Lupaan homehtua loppuiltapäivän.
Älä älä, muista vierivä kivi ei homehdu ;). Vai miten se menikään :D
Täh? :D Meinaaks tää sitä et mun pitäis tehdä oikeita töitäkin täällä eikä vaan hengata pakkiksella, vai pitääkö mun lähteä vierimään tuota katua alas? Täh? :D
Riippuu syvyydestä. :D Jos tyyliä kahluuallas, niin miksei huvin vuoksi. Mut sitä ei sitten lasketa jos Kapteeni ei käske....