Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos mun tulevat lapset ei osaa perunoita keittää niin koen niin pahan epäonnistumisen sekä ihmisenä, että isänä, että minun on pakko ostaa narua, solmia se kaulan ympäri ja vislailla.

Siis oikeesti mitä vittua? Perunoiden keitto :D

Just sitä, unelmia ja toimistohommia :D
Mutta kolmen jälkeen lähteeeeeeeee video :hyper:

No hittoku tarvii olla täällä ihan yksin. :D Kuka tulee pitää mulle seuraa? Viis tuosta kauniista säästä.. :D

Aiai. Jestas täällä on hiljasta. Keskellä peltoa/mettää. Ei ääntäkään. Arska paista. Kesä ja kärpäset :dance:

Täälläkin havaittu vaikeaa toimistohomehtumista. Tekis mieli lähteä ulos aurinkoon, vaikka keskustaan katselemaan leggiensien verhoamia naisia :)

Joo-o kieltämättä aika ihanat konttorikelit :jahas: Huomenna sopivasti olivat sitten ilmeisesti sadetta ja ukkosta lupailleet eli ihan perus tuuria, kun silloin ei täällä tarttis istuskella.

Täälläkin havaittu vaikeaa toimistohomehtumista. Tekis mieli lähteä ulos aurinkoon, vaikka keskustaan katselemaan leggiensien verhoamia naisia :)

Hahaa, kävin just Kauppatorilla ja hallissa ostamassa rapuleivän. Söin sen siinä rantsussa ja yks lokki tuli kaveriksi kyttäämään. Ei saanut. Ja mulla on hame päällä, ei legginsejä. Kuka niitä tällasella ilmalla pystyis edes? :wtf:

Hahaa, kävin just Kauppatorilla ja hallissa ostamassa rapuleivän. Söin sen siinä rantsussa ja yks lokki tuli kaveriksi kyttäämään. Ei saanut. Ja mulla on hame päällä, ei legginsejä. Kuka niitä tällasella ilmalla pystyis edes? :wtf:

Aika hautova ilma legginseille... Jos niitä pitäisi :D

Mitäs toimistohomehtumista tuo muka on?!

Aika hautova ilma legginseille... Jos niitä pitäisi :D

Niinpä, siksen pidä. :D

Mitäs toimistohomehtumista tuo muka on?!

Noku.....duunikaveri tuli käymään ja käytin tilaisuuden hyväkseni. Lupaan homehtua loppuiltapäivän.

Älä älä, muista vierivä kivi ei homehdu ;). Vai miten se menikään :D

Täh? :D Meinaaks tää sitä et mun pitäis tehdä oikeita töitäkin täällä eikä vaan hengata pakkiksella, vai pitääkö mun lähteä vierimään tuota katua alas? Täh? :D

Täh? :D Meinaaks tää sitä et mun pitäis tehdä oikeita töitäkin täällä eikä vaan hengata pakkiksella, vai pitääkö mun lähteä vierimään tuota katua alas? Täh? :D

Mietippä sitä ;) Kyllä pakkis aina työnteon voittaa... Älä katua vierimään sentään lähde. Hyppäätkö kaivoon, jos käsken? :D

Riippuu syvyydestä. :D Jos tyyliä kahluuallas, niin miksei huvin vuoksi. Mut sitä ei sitten lasketa jos Kapteeni ei käske....

Voi perse. Raahauduin puistoon parantelemaan päänsärkyäni ja ottamaan vähän arskaa. Ehdin olla siellä 15min kun puhelin soi ja kysyttiin haluanko tulla illaksi töihin vaikka mulla on jo yksi työvuoro toisessa paikassa. Suostuin koska olen niin tossu ja tässä sitä sit ollaan, viideltä duuniin ensimmäiseen paikkaan ja sieltä suoraan toiseen paikkaan mistä olen yleensä kotona 5.30am. Jeejee.

Back
Ylös Bottom