Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnea teude! Saat huomen sit brassailla sillä Galaxylla köyhälle :D

Joo, luultavasti kikkailen sillä vain kokoajan :D Menee taas hetki, että on kaikki hyvät ohjelmat ja muut säädöt kohillaan. Tuo vanha Galaxy lähteekin ensi viikolla Savonlinnaan. Tulen kuudeksi siihen ABC:n parkkipaikalle, onko se hyvä?

Kuudeksi? Vastahan mä pääsen neljältä töistä ja käyn kotona kyl viel suihkus ja muuta niin ehkä viideltä pääsen matkaan niin jos joskus seittemän ja kaheksan välillä kerkeät.

Elä potkase. Menee pian varpaat rikki ku pojalla on nii rautainen perse ja pää umpiluuta :D

Kävin tuttuja morjesteleen siellä. Jos tilanne ois eri niin mä asuisin jo Espoossa, mutta aina ei asiat mee niin :)

Eikun tänne vain.. Pakkismimmit on aina tervetulleita :)

Ehken mä viitti alkaa kiivastumaan tällaisena päivänä kun on energiat vähissä jo muutoinkin. Jos se poika pääsis jo töistä nii päästäis käsijumpalle kohta :puntti:

Eikun tänne vain.. Pakkismimmit on aina tervetulleita :)

Ehken mä viitti alkaa kiivastumaan tällaisena päivänä kun on energiat vähissä jo muutoinkin. Jos se poika pääsis jo töistä nii päästäis käsijumpalle kohta :puntti:

Juu no katellaan mihin tää elämä nakkelee, eipä sitä ikinä tiiä mihin tulee lähdettyä. Aika avoimin mielin ku koko maailma on edessä :D

Elä sie kiivastu. Bicho leipo just piirakkaa, tuu käymään :D

Että tällaista. Maistuis varmaan itse kullekin..

Meloni.webp

Karu meloni, Espanjan kokoinen ja vielä siemenneste hässäkkä. Maistuuko toi sitten... Ja on muuten aika helvetin iso:wtf:

Samaa mietin itsekin, mutta niinhän se tuossa mainoksessa selkeästi ilmoitetaan että siemen-neste meloni - Ei kait tuohon voi oikein mitään sanoa??!!! :confused:

Siksihän siinä lukeekin "Siemen-neste", ettei kukaan sekottaisi siemennesteeseen eli kotosasti spermaan, spesseen, mälliin, miesmaitiin eli rakkaudennektariin.

Ja kaikkihan sen tietysti sekoittaa.

Siis siinä on siementä ja nestettä, mutta se ei ole kikkelistä tulevaa siementä ja nestettä eli siemennestettä.

En tiiä, lähen pihalle mulukku paljaana.

En enää ikinä tee uunijuustoa... Yäh, ähky...

Mul on kauhea määrä syömätöntä ruokaa jääkaapissa. Vitun hölmö kun piti ostaa niin paljon kaikkea ja ne varmaan menee osa vanhaks kun en taida olla viikonloppuna maisemissa :jahas:

Mul on kauhea määrä syömätöntä ruokaa jääkaapissa. Vitun hölmö kun piti ostaa niin paljon kaikkea ja ne varmaan menee osa vanhaks kun en taida olla viikonloppuna maisemissa :jahas:

Mättöpäivä on ratkaisusi. Anna mennä, kerran se vaan kirpasee! :D

Kuudeksi? Vastahan mä pääsen neljältä töistä ja käyn kotona kyl viel suihkus ja muuta niin ehkä viideltä pääsen matkaan niin jos joskus seittemän ja kaheksan välillä kerkeät.

Ainiin, pitää muistaa tämä sinun Hondasi ;)

Panda tossa vois olla ideaa. Kanasuikaleita jauhelihalla :kuola:

Teude höpisee. Jotain ihan omiaan höpisee.

Panda tossa vois olla ideaa. Kanasuikaleita jauhelihalla :kuola:

Teude höpisee. Jotain ihan omiaan höpisee.

Jos on myös kasa leipää ja juustoa niin tee ihan jumalattomasti lämpimiä voileipiä. Sit vaan om nom nom! :kuola:

Piru et tuli itelle nälkä kun vetäny taas niin kevyesti tänkin päivän...

No mulla rupee <90kg rajapyykki olee hilkulla ja >100kg lähettiin joskus alkuvuodesta liikkeelle niin ehkä tässä tohtii vähän hotkia jos illalla menis sikailee vielä salille vähän :D

Back
Ylös Bottom