Kohta voisi tehdä ruokaaaaa!
Älä muuta sano
hmmm jauhelihaa vai kalapuikkoja?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta voisi tehdä ruokaaaaa!
hmmm jauhelihaa vai kalapuikkoja?Älä muuta sanohmmm jauhelihaa vai kalapuikkoja?

Ei jaksa ruveta mitään erikoista vääntämään.Älä muuta sanohmmm jauhelihaa vai kalapuikkoja?
Mun bravuuri on ollut viime aikoina jaukkapihvit tai jaukka-tomaatti-munakas :DIltapalaksi sitten jauhelihaa. Sitä on muuten puolitoistakiloo jääkaapis, ehdotuksia mitä siittä tekis?

Kohta juoksemaan, jos vaikka paikat aukeais vähän :D Saiskohan vielä perjantaille hierojan varattua, alkaa olee niin jumissa tämä kroppa jo![]()

(ja nyt on pari kivaa paitaa ja kaikkee muuta pikkusälää, mikä piristää siihen asti kunnes tsekkailee tilin saldoa...:D)Minkä luurin J3pa osti? Itse pistin juuri oman Galaxy S:n huuto.nettiin, haluan S2:n!
Minkä luurin J3pa osti? Itse pistin juuri oman Galaxy S:n huuto.nettiin, haluan S2:n!
Okkonää teude perjantaina hooooooodeilla?
Olen miettinyt kirjoittavani väitöskirjan siitä, kuinka kännykästä tuli eliittilaitteen jälkeen halpa bulkkituote, jonka jälkeen siitä tuli desing/bling bling-tuote. Paneutuisin ennen kaikkea siihen, miten kännykästä tuli laite, joka ei ole monellekaan enää pelkkä puhelin, vaan jotain ihan muuta. Minua kiinnostaa myös se, miksi ihmiset vaihtavat jatkuvasti puhelintaan uuteen ja ovat valmiita maksamaan niistä aika paljon?
Joo ite en oikeen nuista hienoista välitä... Liikaa tekniikkaa... IMO
Samsung B2100. Kestää heittää vaikka seinään jos tarpeeksi rupiaa vituttamaan :D