Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hmmm vois paistaa nuo 700g jauhelihaa ja syödä sellaisenaan runsaan maidon kera :kuola: Ei jaksa ruveta mitään erikoista vääntämään.

hmmm vaiko 350g jauhelihaa ja paketti kalapuikkoja? Siinäppä vasta kysymys

noooh päädyin kalapuikkoihin. Iltapalaksi sitten jauhelihaa. Sitä on muuten puolitoistakiloo jääkaapis, ehdotuksia mitä siittä tekis?

Iltapalaksi sitten jauhelihaa. Sitä on muuten puolitoistakiloo jääkaapis, ehdotuksia mitä siittä tekis?
Mun bravuuri on ollut viime aikoina jaukkapihvit tai jaukka-tomaatti-munakas :D

Edit. Tänään ruokalistalla kanaa taikka juurikin jotain jauhelihapitoista...

Meille tulee töihin hieroja huomenna ja mä päätin pitkästä aikaa varata ajan sille. Meinaa toi alaselkä ja kyljet olla sen verta jumissa, että välillä meinaa kramppaa kunnolla.

Kohta juoksemaan, jos vaikka paikat aukeais vähän :D Saiskohan vielä perjantaille hierojan varattua, alkaa olee niin jumissa tämä kroppa jo :)

Sama täällä. Kroppa on jumissa siis. Jazzeilla työkaveri paineli selkää lavan kohdalta ja aukaisi yhden tosi kipeän lukon, sen jälkeen tuntui kuin ensimmäistä kertaa ikinä pystyisin vihdoin liikuttamaan sen puolen lapaa kunnolla. Toisella puolella olisi vielä samanlainen lukko ja hartiat ovat olleet viikkokausia ihan kivikovat. Onneksi täällä on nyt joku opiskelijoiden hierontahärdelli, niillä maksaa 30min muistaakseni 15e ja ovat kuulemma taitavia. Jos vaikka viikon päästä menis :)

Itsellänihän ei ole mikään paikka jumissa ja minnekään ei satu...

Tänään salilla läskimahaa treenatessani radiosta tuli Burning Heart. Kuvittelin valmistautuvani johonkin suureen...

Shoppailin tänää itteni iloseks, koska oli niin totaalisen paska päivä. Heräsin neljän maissa ja viideltä hyppäsin junaan. Junalta kotia ja suoraan töihin... Siinä junassa kun sen kolmisen tuntia istuskeli niin kerkes miettii vissii vähän liikaa kaikkia asioita, koska ensimmäisen asiakkaan aikana aloin melkein itkeä koska oli niin yleisesti paska fiilis että meinasin juosta lähimpään baariin bisselle :D Aamukahvikin tuli juotua ihan tippalinssissä ja turpa kiinni :( Mutta teräshermo jebou kasas ajatuksensa ja duunissa koheni mieli oikein roimasti, onneks on ihania työkavereita ja rempsee pomo :) (ja nyt on pari kivaa paitaa ja kaikkee muuta pikkusälää, mikä piristää siihen asti kunnes tsekkailee tilin saldoa...:D)

Minkä luurin J3pa osti? Itse pistin juuri oman Galaxy S:n huuto.nettiin, haluan S2:n!

Olen miettinyt kirjoittavani väitöskirjan siitä, kuinka kännykästä tuli eliittilaitteen jälkeen halpa bulkkituote, jonka jälkeen siitä tuli desing/bling bling-tuote. Paneutuisin ennen kaikkea siihen, miten kännykästä tuli laite, joka ei ole monellekaan enää pelkkä puhelin, vaan jotain ihan muuta. Minua kiinnostaa myös se, miksi ihmiset vaihtavat jatkuvasti puhelintaan uuteen ja ovat valmiita maksamaan niistä aika paljon?

Okkonää teude perjantaina hooooooodeilla?

Kyllähän meikä täällä on!

Olen miettinyt kirjoittavani väitöskirjan siitä, kuinka kännykästä tuli eliittilaitteen jälkeen halpa bulkkituote, jonka jälkeen siitä tuli desing/bling bling-tuote. Paneutuisin ennen kaikkea siihen, miten kännykästä tuli laite, joka ei ole monellekaan enää pelkkä puhelin, vaan jotain ihan muuta. Minua kiinnostaa myös se, miksi ihmiset vaihtavat jatkuvasti puhelintaan uuteen ja ovat valmiita maksamaan niistä aika paljon?

Itse tykkään kaikesta uudesta tekniikasta ja leluista. Ei se puhelin mikään egoilun väline ole, leikkikalu ja kikkailuun enemmänkin.

Joo ite en oikeen nuista hienoista välitä... Liikaa tekniikkaa... IMO
Samsung B2100. Kestää heittää vaikka seinään jos tarpeeksi rupiaa vituttamaan :D

Kaveri osti myös jonkin Motorolan Android-tuhoutumattoman, vaikutti sekin suht rajulta.

Back
Ylös Bottom