Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

voi peräsuoli, aamulla joutuu herää liian aikasin koska tänää ei kiinnostanu lähteä junaan istumaan.. jos sitä huomenna pääsis jo kotia tältä "miittiireissulta" jonne lähdin jo la aamuna ennen kasia :D

Pakko kyllä erikoismainintana todeta että Mr Batman oli kyllä lepposa tyyppi miitissä :D Heti oli porukkaan kuuluva fiilis kun yks ryntää sieltä kättelee että "helvetin hyvä ku pääsit tulemaan!" :lol2:

Leppoisa ja mukava tyyppihän mie oon, mutta mustanaamiollakin on paha sormus::evil::D

Hyvä kysymys. Pitäis käydä koeistumassa, kun on tuota pituutta niin näkis että saako mut taivuteltua ajoasentoon minkään vehkeen päälle.

yamaha-vmax.webp

Tollasissa cruisereissa on hyvin tilaa pidemmällekkin. Tai ainakin sua 5cm lyhyemmälle :D VMAX ois varmaan tehojenkin puolesta riittävä. Kun tunnut olevan niitä kellä on kilowattiaddiktio.

Muuten tietty isot peruspyörät on kans tilavia ajoasennoltaan tyyliin Honda CB1300 ja Yamaha XJR1300 jne jne. Tosin hieman kesympiä luonteeltaan kun joku VMAX.

prova-honda-cb-1300.webp

Tollasessa matkasportissa niinku itellä toi 1100XX tai Busat ja muut nyt on vähän siinä rajoilla pidemmälle miehelle. Sais ajoasento väljempikin olla itelle mut voimaahan noistakin löytyy ja katteiden kanssa helppo kulkea paikasta toiseen.

Ainahan on sit ihan customi luokka tietty jos jenkkimiehenä harrikat kiinnostaa niin onhan niillä jo ihan päheitä vehkeitä kanssa ja ajoasennot varmaan oikein sopivia pitkille sedille.

2008-harley-davidson-vrscdx-v-rod-001.webp

Pääasia kun jonkun laitat :lol2:

Customit.....dude......nyt oikeesti:jahas:

Mulla on pari-kolme semmosta jotka vaikuttaa mielenkiintosilta, se on sit eri juttu pystynkö niillä ajamaan.
Yammun vois käydä vaikka koeistumassa huomenna, se löytyy kuitenkin tuolta liikkeestä näytiltä.

Ja busa ei sytytä yhtään...en tiedä miksi, mutta ei aiheuta minkäänlaista erektiota.

Customit.....dude......nyt oikeesti:jahas:

Mulla on pari-kolme semmosta jotka vaikuttaa mielenkiintosilta, se on sit eri juttu pystynkö niillä ajamaan.
Yammun vois käydä vaikka koeistumassa huomenna, se löytyy kuitenkin tuolta liikkeestä näytiltä.

Ja busa ei sytytä yhtään...en tiedä miksi, mutta ei aiheuta minkäänlaista erektiota.

No helvetti :lol2: Mulla on susta edelleenkin sellanen redneck pickup truck mielikuva niin mistä mä tiedän iskeekö harrikat vai ei :D Tsekkaa Kawan zzr1400 jos ei busa miellytä!

No helvetti :lol2: Mulla on susta edelleenkin sellanen redneck pickup truck mielikuva niin mistä mä tiedän iskeekö harrikat vai ei :D Tsekkaa Kawan zzr1400 jos ei busa miellytä!

Sehän näyttää melkein busalta:D Ootas kun mä etsin kuvat parista semmosesta jotka saa pulssin kohoamaan..

Yamaha R1, sopisi muutenkin hyvin talliin, kun siellä jo yksi tonninen yammu on.
2008-yamaha-yzf-r1-3w.webp

Honda CBR 1000RR Fireblade
honda-cbr-1105745_b_e7b0f6fe4ffd66da.webp

Tai sitten Ducati 1098. Kaunis ko perkele, mutta vähän hintavakin.
Ducati_1098_006_r.webp

Nostetaas tää nyt tästä, niin loppuu tuo postailu tuonne offtopicciin. ;)

Öitä.

Nostetaas tää nyt tästä, niin loppuu tuo postailu tuonne offtopicciin. ;)

Öitä.

Voi kakka, just postasin sinne. Laitan saman sit tännekin, että kaikilla olisi yöviihdettä. Olkaa hyvät:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ens perjantainaaaaaaaaaaaaaaa :rock:

Niin ja Heatseeker, mä kun luulin että sä olit vakavissas sen sun pituuden sovittamisen kanssa moottoripyörään :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eih. Kävin kuvailemassa vähän hämärässä ja sain jopa muutaman räpsyn mikä näytti ainakin tossa järkkärin näytöllä ihan kehityskelposilta, akku sit loppu ja laturi on tällä hetkellä n. 300km päässä kun sen sinne unohdin.

Nyt en sit saa mun päivällä kuvaamia lintuja ja muutamaa auringonlasku- & hämäräkuvaa tietokoneelle ihailtavaks. Ehkä pitäis vaan mennä nukkumaan jo.

Back
Ylös Bottom