Ally! Mullapa onkin vihdoin lippu Skrillexin keikalle!![]()
ÄÄÄK!!! Missä milloin? Joko on loppuunmyyty? Skrillex on mahtava, tulee varmasti hyvä keikka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ally! Mullapa onkin vihdoin lippu Skrillexin keikalle!![]()
No ohhoh, äläs ny! Kyllä mää siivota osaan. Jääkaapin sulattaminen nyt vaan on ihan yliarvostettua, en ymmärrä miksei se voi vaan pysyä sellasena ettei jäätyisi eikä sitä tarvitsisi sulattaa...
Mun sisko on muuten vielä turhempi tapaus kuin minä. Mä olen majaillut täällä siskoni kämpässä vajaan kuukauden ja olen siivonnut varmaan useammin kuin sisko sen vuoden aikana mitä on tässä asunut. Viime viikolla pesin lattian ja hämmästyin kun lattiasta lähti irti tahroja, joita olin luullut lattiaan kuuluviksi kuvioiksi. Imuri oli "rikki", joten sisko ei ollut myöskään imuroinut aikoihin. Tyhjensin imurin pussin ja kas kummaa, se toimii taas.
Söin äsken puoli litraa kirsikoita. Oli hyvää.
Huomenna voimme siis odottaa jääkaappiketjuun uutta, villiä ja märkää kuva materiaalia. Tämä tietenkin sisko likan kanssa hyvää huomenta liikettä kameran edessä tehden ;)
Joo kyllä liput on loppuunmyyty.. Itekkin sain tuurilla metsästettyä sellasen vielä siskon miehen avustuksella kun en tajunnut heti silloin ostaa lippua kun tuli myyntiin. 29. päivä Helsingin Circuksessa.

Conan the Barbarian (2011) traileri: http://www.imdb.com/video/imdb/vi787782681/

Vaikuttaa juuri sellaiselta elokuvalta, mistä meikäläinen tykkää! Toivottavasti tossa ei ole pahemmin mitään parisuhderakkausdraamaa ettei mene elokuva pilalle.
Et oo ilmeisesti katsonu stargate atlantista? Jos oisit niin tietäisit ettei ton jätkän karisma meinaakaan riittää täyttämään Arnoldin saappaita. Lisäks toi leffa on varmaan ohjattu ja leikattu päin persettä. En pidä. Odotan pettymystä.

Et oo ilmeisesti katsonu stargate atlantista? Jos oisit niin tietäisit ettei ton jätkän karisma meinaakaan riittää täyttämään Arnoldin saappaita. Lisäks toi leffa on varmaan ohjattu ja leikattu päin persettä. En pidä. Odotan pettymystä.