Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele että oli kova selkä/haupitsi treeni :puntti: Oli hyvännäkönen kissakin salilla mut ignoorasin sen täysin. Ei se sitä varmaan haitannu kyllä.. Mut ignoorasin silti perkele.

Katsoin tuosta yltä tuon Anal Bleach-pätkän, ja pari related videota. Täytyy olla onnellinen ettei mun paikat kaipaa valkaisua, vituttais hassata rahat tuommoiseen vaikka hyvä kohde onkin. Jos mulla olisi joku kämänen ruskea röpelö niin haluaisin että se vaalentuisi pinkiksi nupuksi :lol2:

Ai niin ja toinen mikä tuli mieleen Unelmien Poikamiestyttöä katsellessa: Onneksi mulla on kauniit varpaat. Vituttaisi sekin jos ei olisi, ja sitten kukaan mies ei haluaisi hyväillä ja hieroa mun jalkoja (saati hyväillä suulla). Onkohan varpaille edes kauneusleikkauksia... Ei taida olla :D

Kai mun on tultava sinne Suomenlinnaan vaikka tuliskin vettä. Tuun sit vaikka autolla. Ensin meinasin etten tuu jos ei oo mopokelii.. Näin jo viime yönä untakin miitistä :D

Mulle tulee aika tiivis viikonloppu ku pitää moikata näköjään puoli Helsinkiä. Noh, ainakin tiedän missä yöni vietän. Tiukasti Bichon kainalossa :haart:

Haluisko Eve jotain hempeetä musaa? :)

Siinä teille hempeyttä :love:

Niin pojat kuin tytötkin saa kuunnella!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää iltaa.

5 tunnin päiväunien jälkeen kuume astui peliin! :rock:

eipähän tarvii mennä loppuviikosta töihin.

No morjesta pöytään miten Shieldi päättyi. Shane teki laajennetun itsemurhan eli tappoi perheensä ja itsensä.

Back
Ylös Bottom