Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset jotka nauravat varmuuskopiointi kehotuksille mutta sitten kun läppäri hajoaa, muuttuvat suorastaan hysteerisiksi. Niin no, jos ei varmuuskopioi niin sitten niitä valokuvia ja muita juttuja vaan katoaa kun kuolaava pikku-Petteri heittää sen läppärin rappusista alas.

e. Muutenkaan en oikeen tajua ihmisiä jotka antavat pikkuskidien leikkiä puhelimilla, läppäreillä jne. Jopa työlaitteilla. "Ei oo penniikään kiinni" ajattelu valtaa alaa.

Heheh, kattelin että mitäs se nimimerkki Orion on kirjoitellu, kunnes muistin.. :D

Hah :D Joo.. toisaalta tykkään tosta autosta, se on helvetin hyvä ajaa aina kun se käynnistyy mut perkele ku menee hermo siihen ettei oikein koskaan voi luottaa mihinkää..

Eikä? Jos näin niin aika köyhää, Groovesta just olen diggaillut kun sieltä tulee lepposaa musaa eikä vaan mainoksia ja paskanjauhantaa. Höh.

Esim. joku Radio Rock on ihan mahdoton kuunneltava. Yksi biisi ja 10 minuuttia mainoksia. Biisitkin aina niitä samoja.
Ainakin näin "aamulähetyksessä" meno on täyttä paskaa. Musiikkilinjakin tuntuu muuttuneen sitten viime kuuntelun. Äsken mm. Maroon 5 - This Love. :urjo:

Muistaakseni muutaman vuoden takaiset kuluneimmat paskahitit ei ennen kuulunu valikoimaan. Sääli, jatkossa pakko kuunnella jotain muuta.

Mun tuliterät 40€ Speedot oli jääny viikonlopuks pussinpohjalle ja haisee ihan mädälle pallihielle, pitäs lähtee tästä just uimaan. Voi saatana :curs:

Hohhoijaa, ostin, kun halvalla sain, parit salihousut. Niissä oli sellaset täysin vammaiset kuminauhaviritelmät lahkeissa, jotka aattelin sitten näppäränä vaatturina katkaista. No eikös ne prkl ollu ommeltu lahkeeseen kiinni osittain. Noo ei mitään, saksilla poikki vaan ja 3cm pois, nyt mulla on 4kpl pirun näppäriä hikinauhojakin!

Hah :D Joo.. toisaalta tykkään tosta autosta, se on helvetin hyvä ajaa aina kun se käynnistyy mut perkele ku menee hermo siihen ettei oikein koskaan voi luottaa mihinkää..

Putsaa se startti. Ja vaihdat vaikka hiiletkin samalla. Tee gradu siitä operaatiosta.

Näin tänään töissäupean neitosen, mutta olin tietenkin sen verran nössö etten uskaltanu mennä pyytämään numeroa :(.
Olen koko päivän ajatellut sitä kuinka idiootti olin, kun en mennyt pyytämnään numeroa. Lyökää ny joku mua! :wall:

Tuollahan se lukee profiilissa, Lahti on asuinpaikka. Kai täältäkin vois halvemmallakin saada, mutta tulee tuota samaa A-katsastusta käytettyä kun sijainti on sopiva. Tarkastus, pakokaasumittaus ja haista-vittu-emc-vai-mikälie-mittaus 55+22+18. Aikaakin meni noin tunnin verran

Tarkastus, pakokaasumittaus ja haista-vittu-emc-vai-mikälie-mittaus 55+22+18.

Hyi saatana että oli hintaa! Henkilöauton määräaikaiskatsastuksestako oli kyse? Mä oo koskaan kuullutkaan tommoisesta EMC-mittauksesta, täytyy kysyä da Googlelta asiaa..

Back
Ylös Bottom