Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

LLCJ voisin kohta palkata sut!

Elä sie mee pelaamaan jos siltä yhtään tuntuu ja paikat on kipeenä. Eilen viimeks saatiin eqqun kans Salon Sadulta valistusta siitä, ettei se poijjaat kannata loppupeleissä tuommonen itsensä kiusaaminen ja et äärilaidassa käytyään on ollu tervettä löytää terveellinen ja hyvältä tuntuva tapa liikkua & kuntoilla ilman et tarvis ruoskia itseään sen enempää. Kuulemma melkoinen voittajan olo sit kun ei tarvi enää ynnäillä kaloreita, seurata painoa tai elää pelkän ruoan, treenin ja levon ehdoilla ja voi nauttia elämästä eri tavalla.. Jos siis väsyttää tai jäseniä särkee niin vixua on pitää lepopäivä ja miettiä oisko ehkä jotain muuta kivaa tekemistä. Jos taas tuntuu et maistuispa tänään kunnon reenit, nii sillon pelikentälle :)

Joo'o.. Ehkä mä kuitenkin odottelen et muutat näille tienoin - Voisit käydä alan koulun itsekin nii saisin mäkin vakihieroajan sit? Tahtoo olla tyyristä settiä nimittäin jos kovin usein käy..

Huomenta *haukotus*

panda_wideweb__470x318,0.jpg

Et kai sie oo viihteellä vaan käyny? Karkeita nää aikaiset herätykset tietty..

panda_wideweb__470x318,0.jpg

Et kai sie oo viihteellä vaan käyny? Karkeita nää aikaiset herätykset tietty..

Fiilis on sama, tuhon jäljetkin aikalailla identtiset... syy tosin ei ole alkoholi vaan kaksi kissaa. Toinen sandaali oli keittiön pöydällä kun heräsin, matot rullalla ja se jo aiemmin vammoja saanut pehmolelu on kohta päätön. Täytteet on aikaa sitten revitty pihalle :D

Elä sie mee pelaamaan jos siltä yhtään tuntuu ja paikat on kipeenä. Eilen viimeks saatiin eqqun kans Salon Sadulta valistusta siitä, ettei se poijjaat kannata loppupeleissä tuommonen itsensä kiusaaminen ja et äärilaidassa käytyään on ollu tervettä löytää terveellinen ja hyvältä tuntuva tapa liikkua & kuntoilla ilman et tarvis ruoskia itseään sen enempää. Kuulemma melkoinen voittajan olo sit kun ei tarvi enää ynnäillä kaloreita, seurata painoa tai elää pelkän ruoan, treenin ja levon ehdoilla ja voi nauttia elämästä eri tavalla.. Jos siis väsyttää tai jäseniä särkee niin vixua on pitää lepopäivä ja miettiä oisko ehkä jotain muuta kivaa tekemistä. Jos taas tuntuu et maistuispa tänään kunnon reenit, nii sillon pelikentälle :)

Joo'o.. Ehkä mä kuitenkin odottelen et muutat näille tienoin - Voisit käydä alan koulun itsekin nii saisin mäkin vakihieroajan sit? Tahtoo olla tyyristä settiä nimittäin jos kovin usein käy..

Kyllähän tuo sopii! :D Jalakapallo maistuu kyllä aina, mutta nyt on pieniä tuntemuksia jaloissa. Oikia pohoje niin jumisa, etten voi mennä kyykkyyn ja sääriluiden sisäreunat niin kipiät, ettei niihin voi koskia. Niin joo ja toinen päkiä on varmaan vähän vaurioitunu, kun viikko sitten potkasin sivurajapotkua ja mua käythiin polokasemasa kantapäällä suoraan tukijalalle. Kaks varpaankynttä muusiksi ja varpaitten tyveen/päkiään sattuu kävellä. (muistelin muuten, että mun jalat on varmaan hierottu viimeksi noin vuosi sitten...)

Eli toivotan sinulle oikein iloisia hetkiä tulevana lihashuoltajanani! :D

nyt on pieniä tuntemuksia jaloissa. Oikia pohoje niin jumisa, etten voi mennä kyykkyyn ja sääriluiden sisäreunat niin kipiät, ettei niihin voi koskia. Niin joo ja toinen päkiä on varmaan vähän vaurioitunu, kun viikko sitten potkasin sivurajapotkua ja mua käythiin polokasemasa kantapäällä suoraan tukijalalle. Kaks varpaankynttä muusiksi ja varpaitten tyveen/päkiään sattuu kävellä.

Että pieniä tuntemuksia. Pohkeet & lihasaitiot totaalijumissa, niskan- & hartioiden seutu jumissa, selkä kipeenä, reisiin ei uskalla antaa koskea ja lonkat & pakarat ilmeisesti niin hellänä myös et hyvä jos vessassa pystyy käydä.. Terveeltähän tuo kuulostaa kaikin puolin :)

Että pieniä tuntemuksia. Pohkeet & lihasaitiot totaalijumissa, niskan- & hartioiden seutu jumissa, selkä kipeenä, reisiin ei uskalla antaa koskea ja lonkat & pakarat ilmeisesti niin hellänä myös et hyvä jos vessassa pystyy käydä.. Terveeltähän tuo kuulostaa kaikin puolin :)

Eikö kipu kertonutkaan toimintakuntoisista lihaksista? :confused: Aika rankalta kuulostaa kyllä tuo, ellyn sietäis levätä ja hoidattaa paikat kuntoon.

Hei yritä ajatella tätä positiivisesti, mieti kuinka hyvin mun vakihierojana rikastuu! :D
(tällä hetkellä selkä ja reidet ovat lepotilassa kivuttomat!)

Päivää Pakkotoiston pikkujättiläiset! Kai sitä vois tota kaurapuuroo kun tuli jo vähän akustista rämppäiltyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää päivä sai just huonon käänteen, kun huomasin et eqqu oli nyysiny mun jädet kun eilen subbarilta tullessa käytiin kaupassa ja haettiin viikon eväät.. tarvis saaha Ben & Jerry'sia just nyt! :curs: :wall:

Täällä korkkattu ensimmäinen lomapäivä! Kuuma ku mikä, mut pilvistä niin ei pääse rantsuun. Salilla on niin kuuma, ettei sinne viitti suunnata vasta kun illalla. Kämppäkin on kuin sauna, täältä aineskin pitää päästä pois. Äsken luulin että joku ötökkä möllertää mun masulla, niin se olikin vierivä hikipisara...

Huomenta siskoseni! :) Määkin löysin juuri sellaisen dataamisasennon, jossa ei satu mihinkään. :jahas: Rupiaako kohta jo jännittämään?

No morjens :) Sä oot kyllä jo ihan toinen jalka haudassa, et mene pellaamaan tännää! Sisko käskee. Ja kyllä, pikkasen alakaa jo kisat pyöriä mielen päällä. Jännittävää.

Tää päivä sai just huonon käänteen, kun huomasin et eqqu oli nyysiny mun jädet kun eilen subbarilta tullessa käytiin kaupassa ja haettiin viikon eväät.. tarvis saaha Ben & Jerry'sia just nyt! :curs: :wall:

Tuu tänne, saat tuoreista mansikoista tehtyä rahkaa! :) Älä itke!

Täällä ollaan ja sinkkuna taaplataan edelleen. Kiva ilta tosin oli vaikka yksin aikalailla jouduin hengaamaan, skumppa virtas ja loppuilta meni tanssin ja jääveden merkeissä = ei krapulaaaa! dancedancedance, kyllä on jalat kipiänä :( ..joku vois tulla hieman hieromaan :) Nyt mä rupeen muuttamaaa -->

Tuu tänne, saat tuoreista mansikoista tehtyä rahkaa! :) Älä itke!

Mansikkarahka (ja ehkä pieni pään silittely) ei haittais yhtään :haart: :) Harmittaa kun se porsas syö mun jädet ja mä olin ajatellu vetää toisenkin bulkkipäivän putkeen nii tulis kuitattua tuo parin viikon lomailun aikana hukatut kilot..

Täällä ollaan ja sinkkuna taaplataan edelleen. Kiva ilta tosin oli vaikka yksin aikalailla jouduin hengaamaan, skumppa virtas ja loppuilta meni tanssin ja jääveden merkeissä = ei krapulaaaa! dancedancedance, kyllä on jalat kipiänä :( ..joku vois tulla hieman hieromaan :) Nyt mä rupeen muuttamaaa -->

Jaa notta jonkun täytys roikkua kintuissa kiinni samalla kun ravaat ja raijjaat tavaroita? Kovat on vaatimukset :D

Mansikkarahka (ja ehkä pieni pään silittely) ei haittais yhtään :haart: :) Harmittaa kun se porsas syö mun jädet ja mä olin ajatellu vetää toisenkin bulkkipäivän putkeen nii tulis kuitattua tuo parin viikon lomailun aikana hukatut kilot..

Kom hit! :haart:
Minkä takia mää en hukkaa kiloja?

Back
Ylös Bottom