Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sidukka auki ja nyt kohti skålia ja kemuja. jännää ku ei tunne ketää, mua ei varmaa päästetä ees sisää t. jebou bussipysäkiltä
...ja tämä on jeboun viimeinen viesti ennen katoamisilmoitusta.
Iski kyllä itelle aika pahat alemmuuskompleksit päälle kun tuota rakennetta ja lihan määrää joutui hetken omin silmin katselemaan, helvetti. Mut toisaalta motivoi kummasti tällästä junnua moiset konkarit, näemmä natikkanakin voi näyttää podarilta.
ellylle tiedoksi, että äsken reenin jälkeen kun LLCJ nappasi paidan veke pukkarissa, yritin nopeasti kaivaa kännykkäkameran esiin ja napata todistusaineistoa sulle kuten sovittiin, mutta mies uhkasi tehdä musta jauhelihaa jos kuvamateriaalia nappaan. Sorry :( Iski kyllä itelle aika pahat alemmuuskompleksit päälle kun tuota rakennetta ja lihan määrää joutui hetken omin silmin katselemaan, helvetti. Mut toisaalta motivoi kummasti tällästä junnua moiset konkarit, näemmä natikkanakin voi näyttää podarilta.
Näin tänään sekä ihailemani naisen että unelmieni miehen. Eli Jutta Urpilaisen ja Alexander Stubbin! Urpilainen on kovis ja Stubb nyt vaan on täydellinen mies. Oltiin samoissa kemuissa :wtf:
Niissä kemuissa oli vain se vika että minä en ollut siellä. ;)
Urpilaisesta ja Stubbista on paha laittaa paremmaksi! Kataista odotin, mutta ei se tainnut olla siellä. Olisin varmasti mennyt pyytämään nimmarin koska olen Kataisen fani :D
Urpilainen... demarit sais syöttää leijonille vihreitten ja vassareitten ohella. Ois suurempi ilmastoteko kuin mikään, mitä nuo saa aikaiseksi eduskunnassa.
Urpilaisesta ja Stubbista on paha laittaa paremmaksi! Kataista odotin, mutta ei se tainnut olla siellä. Olisin varmasti mennyt pyytämään nimmarin koska olen Kataisen fani :D