Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa manatko! Suomessa on lamminta niin harvoin etta silloin kun on, siita pitaa nauttia :) Tanaan vois kylla tosiaan olla paska keli mut huomenna sit parempi koska mulla on vapaapaiva. Menen puistoon ihan koko paivaksi palvomaan aurinkoa :haart:

Ei. Makaan munasillani terassilla ja on silti kuuna, vaikkei osu edes aurinko tähän.

Sie et vaan osaa! Mie hengaan täällä shortseissa ja oikein mukava olla. Sopivan lämmin mut ei puske hikeä edes. Välillä kun hörppii vielä jäävettä niin kaikki on hyvin :D

Missäs oot muuten kuhnaillu? Miestä ole näkynyt melkein ollenkaan!

Mulla ei oo jääpaloja. :c

Kai siulla on pakastin? :wtf: Äkkiäkös teet vaikka jäämurskaa, otat vaan tuollaisen litran muovipussin, täytät osittain vedellä, solmit kiinni ja lyöt pakkaseen. Kun se on jäätynyt niin nuijit vaikka kaulimella sen levyn/möykyn palasiksi :D

Miulla on jääpalakone pakastimen ovessa, siitä saa jäävettä, -murskaa ja -paloja :haart:

Kai siulla on pakastin? :wtf: Äkkiäkös teet vaikka jäämurskaa, otat vaan tuollaisen litran muovipussin, täytät osittain vedellä, solmit kiinni ja lyöt pakkaseen. Kun se on jäätynyt niin nuijit vaikka kaulimella sen levyn/möykyn palasiksi :D

Miulla on jääpalakone pakastimen ovessa, siitä saa jäävettä, -murskaa ja -paloja :haart:

On mulla pakastin. Sellainen pikkupakastin! :) En ookkaan koskaan tajunnut ajatella noin innovatiivisesti tätä asiaa, oon aina vain pohtinut, että pitää muistaa ostaa jääpalamuotti. :D Kiitos Panda!

Back
Ylös Bottom