Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vapaapäivä ja loistoilma!! haluun rannalle mutta tietenkään ei tänään just ole autoa käytössä :( Dataan siis sisällä verhot kiinni pöytätuulettimen vieressä.

Nukuin eilen kolomen tunnin iltaunet soffalla, jonka jäläkeen hinasin isseni nukkuhan sänkyyn 11 tuntia.
Ja kohta Elli saa kanaa! :)

Voi pojat, tänään se sitten olisi - Sonisphere. Kolme vuotinen odotus palkitaan kun pääsenkin näkemään (mahdollisesti viimeistä kertaa ikinä) mun lempparibändin, johon ihastuin aika yllättäen. Iski silleen takavasemmalta "tumps"... Ja tänäänhän on myös oiva päivä juhlistaa omaa wanhuutta. :D Ens kerralla tuun tänne manaamaan kuinka huono olo mulla on :lol2:

Voi pojat, tänään se sitten olisi - Sonisphere. Kolme vuotinen odotus palkitaan kun pääsenkin näkemään (mahdollisesti viimeistä kertaa ikinä) mun lempparibändin, johon ihastuin aika yllättäen. Iski silleen takavasemmalta "tumps"... Ja tänäänhän on myös oiva päivä juhlistaa omaa wanhuutta. :D Ens kerralla tuun tänne manaamaan kuinka huono olo mulla on :lol2:

Sulla on siis synttärit tänään? Vai juhlistat tänään. Oli miten oli, niin onneksi olkoon. :)

Rovaniemellä on kivan pilvistä. Kerrankin. :jahas:

^^ Kokolailla samaa kaliberia eli näkee et jonkin verran on niiden eteen kyykätty.

Sen verran mitä oon ehtinyt sun posteja lueskella, niin aika unelmatyttö taidat olla eikä tää liene pelkkä mun mielipide..

Eqqu kaipais nyt jotain kivaa tyttöä hieromaan sen kramppailevia pakaroita, anyone?

Tuo elohiiri tais mennä ohi jo, mutta thanks anywayz :lol2:

^^ Kokolailla samaa kaliberia eli näkee et jonkin verran on niiden eteen kyykätty.

Sen verran mitä oon ehtinyt sun posteja lueskella, niin aika unelmatyttö taidat olla eikä tää liene pelkkä mun mielipide..

Voi herttileidi, taas joutuu hymyillä kuin idiootti koko päivän, kun tällä tavalla imarrellaan. (teen sitä kyllä yleensä aina) Iso kiitos! :)

Isä tuli äskön kaupasta, ja toi mulle irtokarkkeja. Kyllä isi tietää mistä narusta vetää! My heart belongs to daddy. :)

salami.jpg

Olisipa tanaan tosi paska ilma kuudesta eteenpain. Etteivat ihmiset lahtisi ulos syomaan/juomaan eika mun tarvitsisi tehda niin paljon toita :evil:

Huhhuh kun on kuuma. Just kuljetin pärrällä yhen polttarisankarin vantaalta kaivopuistoon ja tosi kiva seistä kaupungissa liikennevaloissa kun moottori käy 110 asteisena jalkojen välissä.

Back
Ylös Bottom