Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Peruskoulun olin kansainvälisessä koulussa ja monta maahanmuuttaja kaveria on edelleen, joten kyse ei kai oo siitä, et mut ois kasvatettu ennakkoluuloseks tj.
Mutta silti...

Kuulostaa ihan puksun peruskoululta =) Onko sun mielestä jees, että sun maahanmuuttajakavereita katsotaan kun olisivat kaikki raiskaajia tai sossupummeja?

Kuulostaa ihan puksun peruskoululta =) Onko sun mielestä jees, että sun maahanmuuttajakavereita katsotaan kun olisivat kaikki raiskaajia tai sossupummeja?
Mites ajattelit suomalaisten asenteita muuttaa? Musta tuntuu, että tähän on tultu liian löysän maahanmuuttopolitiikan ja jatkuvien rasistipuheiden ansiosta. Porukalla on mitta täynnä. Ei tällaiset asiat ennen olleet tapetilla ja tuon kaltaista "maahanmuuttajakavereiden kieroon katsomista" oli vähemmän. Sen kyllä sanon, että maahanmuuttovastaisuus ja suoranainen rasismi ei vähen mihinkään jos näiden asioiden puimista jatketaan nykyiseen malliin. Hössötetään vaan miten rasismi pitää saada kitkettyä pois ja kaikki mamut on kivoja ja olkaa avoimia ja otetaan tänne kaikki turvapaikanhakijat. Siinä käy päinvastoin.

Omalta kohdalta voin sanoa, että näin on kyllä käynyt. Kaiken maailman kukkahattutätien rasismista irtisanoutumishössötykset alkaa vituttaa niin paljon, että musta oikeasti tulee kohta rasisti. Ei muakaan ole rasistiksi kasvatettu, vaan päinvastoin. Ihan pari vuotta sitten olin hyvinkin avoin. Sitten avasin silmäni.

http://linja-aho.blogspot.com/2011/06/vetiko-yle-rasistisen-viharikoksen.html

Halla-aho facebookissa: "Tilasin hovioikeudesta juttua koskevia tietoja. Palaan asiaan." - "Sain paperit. Uhri on nimestä päätellen suomalainen, niin myös hänen vanhempansa. Sen enempää käräjä- kuin hovioikeuden tuomiossa ei ole minkäänlaista viittausta rasistiseen tai muuhun vihamotiiviin. Palaan asiaan Scriptassa."

Oon aika kelannu et Italiassa media on Berlusconin alaisuudessa perseestä, mutta kyllä me vedetään voitto. Mutta kiitos Yle, tämä sataa persujen laariin huimasti.

Niin ku tääl on aikasemminkin puhuttu, joka veneeseen mahtuu idiootteja ja ne puheet yleensä jää omaan arvoonsa. Kaikesta jos ottaa nokkiinsa, vaikeeta tulee olemaan. Kyllähän monesta muustakin syystä kieroon katotaan, jotain ei miellytä pukeutumistyyli, puhetyyli, ajatusmaailma jne. Mennään sitten tyttöystävän vanhempien luo käymään, tai muutetaan toiseen maahan, niin kyllä siinä pitää tilanteeseen jonkinverran sopeutua, vaikka se ei aluks tuntuisikaan omalta.
Pointti tässä oli se, että monella maahanmuuttajalla tuntuu olevan aika jyrkkä näkemys tän sopeutumisen suhteen. Tyyliin; ei meidän tarvi sopeutua, sopeutukaa te meihin. Oikein provosoidaan omalla käyttäytymisellä, ja etitään sitä vääryyttä arkipäivän tapahtumista, että voidaan vetää rasismikortti esille.

Julkisessa liikenteessä ja julkisilla paikoilla näkee päivittäin, kuinka suomalainen ei uskalla edes istua tummemman miehen / naisen viereen. Vitun noloa.

Olen kuullut kahdeltakin nuoremmalta naispuoliselta henkilöltä miten julkisissa (pääkaupunkiseudun lähijuna) tummaihoiset miehet lyöttäytyy törkeesti viereen istumaan vaikka olisi tyhjiä paikkoja toisaalla. Siihen päälle ehdotteluja. Niin mistäköhän johtuu ettei välttämättä halua/uskalla mennä moisen viereen istumaan? Minä en ainakaan tajua.

Miehillä tuskin moisia ongelmia on, ja en ole itse koskaan paikkojani ihonvärin mukaan valinnut. Mutta ymmärrän varsin hyvin jos joku haluaa valita istumapaikkansa vähän tarkemmin.

http://racistfinns.blogspot.com/

Totta joka sana, sanoo kuka vaan mitä tahansa.

Julkisessa liikenteessä ja julkisilla paikoilla näkee päivittäin, kuinka suomalainen ei uskalla edes istua tummemman miehen / naisen viereen. Vitun noloa.
Suomennatko mulle, oon rasisti ja en puhu vieraita kieliä.

Istuin sporassa ja mun vieressä oli vapaa paikka. Ratikkaan tuli somali. Somali ei istunut mun viereen. Rasisti somali?

Olen kuullut kahdeltakin nuoremmalta naispuoliselta henkilöltä miten julkisissa (pääkaupunkiseudun lähijuna) tummaihoiset miehet lyöttäytyy törkeesti viereen istumaan vaikka olisi tyhjiä paikkoja toisaalla. Siihen päälle ehdotteluja. Niin mistäköhän johtuu ettei välttämättä halua/uskalla mennä moisen viereen istumaan? Minä en ainakaan tajua.

Miehillä tuskin moisia ongelmia on, ja en ole itse koskaan paikkojani ihonvärin mukaan valinnut. Mutta ymmärrän varsin hyvin jos joku haluaa valita istumapaikkansa vähän tarkemmin.

Juuri tätä mä tarkotan. Se on vaan yksi hemmetin bussimatka! Pitääkö siinäkin alkaa valitsemaan kenen viereen istuu ja kenen ei? Huhhu. Olen omilla silmilläni nähnyt, kun astun aamulla dösään ja kaikki paikat on varattu paitsi yksi. Koko muu bussi seisoo, koska kukaan ei halua mennä tumman huntunaisen viereen istumaan. Oikein hävetti silmät päästä ja teki mieli huutaa ääneen, että mikä vittu teitä vaivaa? Mutta näin on asiat Suomessa, eikä sille voi mitään..

Suomennatko mulle, oon rasisti ja en puhu vieraita kieliä.

Istuin sporassa ja mun vieressä oli vapaa paikka. Ratikkaan tuli somali. Somali ei istunut mun viereen. Rasisti somali?

Pitkän harkinnan ja mietinnän tuloksena olen tehnyt johtopäätöksen, että sä olet Rankkuri, joka sai kenkää täältä. Yhtä urpoja juttuja.

Juuri tätä mä tarkotan. Se on vaan yksi hemmetin bussimatka! Pitääkö siinäkin alkaa valitsemaan kenen viereen istuu ja kenen ei? Huhhu. Olen omilla silmilläni nähnyt, kun astun aamulla dösään ja kaikki paikat on varattu paitsi yksi. Koko muu bussi seisoo, koska kukaan ei halua mennä tumman huntunaisen viereen istumaan. Oikein hävetti silmät päästä ja teki mieli huutaa ääneen, että mikä vittu teitä vaivaa? Mutta näin on asiat Suomessa, eikä sille voi mitään..

Et tainnut tajuta sanakaan mitä tuossa kirjoitin? Noh, en ihmettele.

Sehän keikkais mun tavarat jos menisin sen vieree :O

- 98% of Africans in Finland are cleaners regardless of their education, training or qualification.
- 95% of P.hd holders of black African decendants are cleaners because of job descrimination
-Afrikkalaisia löytyy esim sairaanhoitajina, lääkäreinä ym.
- Jaa, että syrjinnän takia? Asiaan ei varmaan vaikuta se, että osalla afrikasta tulleella porukalla ei ole kielitaito, mahdollisesti lukutaitoa ja edellisistä johtuen EI KOULUTUSTA. Mut ei se siitä johdu, syrjintää.

- Finland cannot avoid Globalization and its influences.
Miksei? Halla-ahon sanoin, onko se joku luonnonvoima jolle ei voi tehdä mitään? Jos päättäjät on sitä mieltä, että huomisen jälkeen ketään ei oteta, sit asialle on tehty jotain. Maanjäristykselle ei voi mitään, voidaan vaan rakentaa parempia taloja.

- The Finnish Embassies in Africa collects millions of Euros in REVENUES from Visa application fees from poor Africans and 90% of all visa application rejected. Even were they know for sure the application process is a formality and would be rejected any way.

Miljoonia ihmisiltä jotka elää savimajoissa? Hyvin ne ilmeisesti piilottaa fygensä.

- Finland should wake up to the reality of the day, the natural evolution of humanity.
Suomen tulisi herätä, että monikulttuurisuus on mennyt vituiksi aivan kaikkialla. Se on siis evoluutiota, että valkoinen huolehtii mustista?

- What is the point of letting the Africans into your country to torture, why not have an open policy and inform the World that you do not want black people in your country?
Mä luulin, että Afrikassa harrastetaan aika jäätävää kidustusta, mutta ilmeisesti se onkin tulla Suomeen. Aina oppii jotain. Kyllä mustia saa tulla, mutta otetaan vaikka Jenkeista tai muusta "sivistys"valtiosta.

Disgust siis ihan oikeesti. Tätä ei voi kukaan lukea vakavasti. Ja sun mielestä "totta joka sana" EI JUMALAUTA

Nyt Disgust vittu. Mä kuljen paljon linja-autolla ja jos on pakko mennä istumaan jonkun viereen, niin kyllä mä vähän katon kenen viereen istun. Vierustoveri ei suinkaan määräydy ihonvärin tai naaman mukaan, vaan mm. hajun ja puheäänen voimakkuuden perusteella, mikäli henkilö puhuu puhelimeen. Poikkeuksetta aina, kun olen nähnyt (kuullut) maahanmuuttajan puhuvan puhelimeen, on äänenvoimakkuus ollut samaa tasoa millä mä huudan. Joka toinen maahanmuuttaja haisee 10m vastatuuleen hajusteilta ja mä meinaan tukehtua aina siihen hajuun. Jos olisin nainen, niin en todellakaan haluaisi istua henkilön viereen, joka ehdottelee hävyttömyyksiä ja/tai muuten vaan kuolaa avoimesti.

Aihetta sivuten: sellanen juttu että mä ikävä kyllä jaan eteiseni maahanmuuttajan kanssa ja se deodorantin ym. haju tunkeutuu erittäin voimakkaana mun tiiviin oveni olemattomista raoista ja mun on aina pakko avata ikkuna mun kämpässäni kun naapuri lähtee kotoa tai tulee kotiin. Lisäksi hän valvoo yöt ja nukkuu päivät, kuten kaikki hänen ystävänsäkin jotka tulevat usein kylään klo 03:00 aamuyöllä kolistamaan ja HUUTAMAAN. Kyllä mä olen käynyt parikin kertaa sanomassa, että mä herään aamulla töihin (toisin kuin eräät) ja pitäis saada unta. Noin yleisesti ottaen lähes kaikki mun kokemukseni maahanmuuttajista on joko negatiivisia, tai todella negatiivisia. Siitä huolimatta mä pyrin olemaan ennakkoluuloton kaikkia ihmisryhmiä kohtaan, vaan joidenkin kohdalla se tuppaa olemaan hemmetin vaikeaa.

-Afrikkalaisia löytyy esim sairaanhoitajina, lääkäreinä ym.
- Jaa, että syrjinnän takia? Asiaan ei varmaan vaikuta se, että osalla afrikasta tulleella porukalla ei ole kielitaito, mahdollisesti lukutaitoa ja edellisistä johtuen EI KOULUTUSTA. Mut ei se siitä johdu, syrjintää.

Miksei? Halla-ahon sanoin, onko se joku luonnonvoima jolle ei voi tehdä mitään? Jos päättäjät on sitä mieltä, että huomisen jälkeen ketään ei oteta, sit asialle on tehty jotain. Maanjäristykselle ei voi mitään, voidaan vaan rakentaa parempia taloja.

Miljoonia ihmisiltä jotka elää savimajoissa? Hyvin ne ilmeisesti piilottaa fygensä.

Suomen tulisi herätä, että monikulttuurisuus on mennyt vituiksi aivan kaikkialla. Se on siis evoluutiota, että valkoinen huolehtii mustista?

Mä luulin, että Afrikassa harrastetaan aika jäätävää kidustusta, mutta ilmeisesti se onkin tulla Suomeen. Aina oppii jotain. Kyllä mustia saa tulla, mutta otetaan vaikka Jenkeista tai muusta "sivistys"valtiosta.

Disgust siis ihan oikeesti. Tätä ei voi kukaan lukea vakavasti. Ja sun mielestä "totta joka sana" EI JUMALAUTA

^ blogin kirjoittajana on ilmeisesti tummempi kaveri, joka on tullu Suomeen ja yrittänyt. Yrittänyt tehdä ja olla juuri sitä, mitä suomalainen haluaa ulkomaalaisen tekevän ja olevan. Mutta silti ei ole riittänyt, vaan persettä on näytetty joka paikassa. Se on yksi ja vitun sama kantaväestölle, tuleeko mamu tänne töhin vain lonnimaan, niin vastaanotto on kuitenkin yhtä paskaa.

Mitä tulee tuohon kielitaito hommaan, niin tämän jutun kirjoittajalla ainakin englanti on suht. hyvin hallussa, joten tuskinpa kyseessä on kirjoitus- ja lukutaidoton savimajaraiskaajaneekeri.

Nyt Disgust vittu. Mä kuljen paljon linja-autolla ja jos on pakko mennä istumaan jonkun viereen, niin kyllä mä vähän katon kenen viereen istun. Vierustoveri ei suinkaan määräydy ihonvärin tai naaman mukaan, vaan mm. hajun ja puheäänen voimakkuuden perusteella, mikäli henkilö puhuu puhelimeen. Poikkeuksetta aina, kun olen nähnyt (kuullut) maahanmuuttajan puhuvan puhelimeen, on äänenvoimakkuus ollut samaa tasoa millä mä huudan. Joka toinen maahanmuuttaja haisee 10m vastatuuleen hajusteilta ja mä meinaan tukehtua aina siihen hajuun. Jos olisin nainen, niin en todellakaan haluaisi istua henkilön viereen, joka ehdottelee hävyttömyyksiä ja/tai muuten vaan kuolaa avoimesti.

Totta. Monesti maahanmuuttajat on (puhunut) bussisa niin kovaa, että on jopa kuulunu mp3 läpi ja yleensä kaverit haissu ihan paskalle tai sille, että dödöpurkki kulutettu päivässä.

Tehdäänkö sitten Dusgust niin, että kun sun mielestä toi teksti on niin totta, niin lainaat noi kohdat ja pistät omat mielipiteet, eli niin kuin mä tein? Kiinnostaisi suuresti.

Back
Ylös Bottom