Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs sie oot nyt tehnyt? :D Ei ne pyörät itekseen vaurioidu ;)

Yritin tehä liian montaa asiaa samaan aikaan! :D Höpöttelin siinä naapurin tädille ja yritin availla pyöränsäilytyshuoneen ovea, kun pyörä nojasi reittäni vasten. Sitä ovea piti sitten kiskaista vähän voimallisemmin, jolloin se pyörä kippasi maahan. Ja nytte se kolisee vähän.

Oiskohan siinä vähän lokasuoja vääntynyt? Ei tuollaisesta pitäis oikein mikään rikki mennä, tai en mie tiedä millasilla pyörillä naiset ajelee, mutta omat on kyllä kestänyt kovempaakin kohtelua :D

Varasitko sen ajan hierojalle, hmm?

Oiskohan siinä vähän lokasuoja vääntynyt? Ei tuollaisesta pitäis oikein mikään rikki mennä, tai en mie tiedä millasilla pyörillä naiset ajelee, mutta omat on kyllä kestänyt kovempaakin kohtelua :D

Varasitko sen ajan hierojalle, hmm?

Lokasuoja ei vastaa mihinkään muuhun kappaleeseen, sen osasin tarkistaa! :) Näytän sitä huomenna vielä isille. (Ja ei se varmasti pahasti ole rikki, oon muutenkin himoinnut uutta pyörää! :D)

Mää en vieläkään muistanut varata hieronta-aikaa. Kampaamoajan muistin, mutta en oo ollut tänään ihan täysillä mukana niin se hieronta unohtu. :s

Mun kädet ja massu on ihan pavut! :eek: Tänään kävin kans uimassa siltä mattolaiturilta ja ei edes ollut kylmää. Allokkoa oli jonnin verran, mutta penskoilla oli ainakin hauskaa kun niillä oli iso uimarengas mukana. :dance: Huomenna jälleen kerran mestoille mahdollisimman aikasin ja monta kertaa polskimaan. :)

Mun kädet ja massu on ihan pavut! :eek:

Jos oikeen tarkasti yritän kassua, niin mää ehkä näen sellaiset ballerina-rajat mun jalkapöydissä! :)

Panda, olo on vähän väsy ja uupunut. En oikein ole ollut tänään oma riemuidiootti itseni. Nyt kyllä googlettelen isselleni kivaa pyörää, täytyy myöntää! :D

^^ Jos uusi fillari on hakusessa muutenkin, niin esim. pari navakkaa potkua strategisesti tärkeisiin komponentteihin ennen faijan katsastusta riittänee ja vanha tuomitaan sen pidemmittä puheitta romutukseen..

Vitun raiskattu olo, joten vedän jäätelöä munasillaan ilmastointilaitteen edessä..

Tästä on muuten tullut joku vitun mitä sulle kuuluu ketju, joten pistäkää nyt jotain kunnon offtopiccia kehiin! ;)

No mut hei, sehän on Travis Bicle, eikun Dream, eikun Nygårdin Petri, eikun Laurilan Jukka ... no vittu huh!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vitun raiskattu olo, joten vedän jäätelöä munasillaan ilmastointilaitteen edessä..

Tästä on muuten tullut joku vitun mitä sulle kuuluu ketju, joten pistäkää nyt jotain kunnon offtopiccia kehiin! ;)

No sehän juuri on offtopicia kaikissa muissa ketjuissa :D Mikäs sut on raiskannut, aurinko vai tavallista kiihkeämmät kesäkissat? :evil:

Onneks täl paskal Soneran mobiiliyhteydellä ei oikein voi kattoa noita youtube-videoita kun kestää miljoona vuotta ladata :lol2:

Petyin, kun tuossa videolla ei itse sitä tahatonta frontflippiä ollu. Hieno läppä kuitenkin tuli. :D

No sehän juuri on offtopicia kaikissa muissa ketjuissa :D Mikäs sut on raiskannut, aurinko vai tavallista kiihkeämmät kesäkissat? :evil:

Onneks täl paskal Soneran mobiiliyhteydellä ei oikein voi kattoa noita youtube-videoita kun kestää miljoona vuotta ladata :lol2:

Työt välillä raiskaa. Jos joku Unelma Säleikkö olis raiskannut, niin pitäisin sitä jäätelöpakettia jalkovälissä syömisen sijasta ja Unelma itse jäähdyttelisi ilmastointilaitteen edessä ;)

Petyin, kun tuossa videolla ei itse sitä tahatonta frontflippiä ollu. Hieno läppä kuitenkin tuli. :D

Oliko sulla muuten kalastusluvat kunnossa kun veit noita katiskoita pyyntiin?

Mie saanki kohta pippuripiffiä ja viiniä :kuola: Jälkkäriksi suklaata nam nam.

Täs on aikas magee heppu, ja samalla sitä fakin offtopiccia teille (sulle Tepe ;)):

Possupihvi ja uudet perunat.. ukko kokkaa. Aaaah. Opetin tänään mäyräkoiraa uimaan, ihan hyvin se polski ja ui lopulta jopa ihan ilman apuja tai houkutteluja :)

Back
Ylös Bottom