Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei mene törkeänä pahoinpitelynä, koska ei ole käytetty ns. "kättä pidempää" apuna. Normaali pahoinpitely, josta saat ehkä jokusen satasen joskus korvauksia.

Ellen ihan väärin muista niin maassa makaavaa kun potkaisee päähän niin teko muuttuu helposti törkeäksi..
Ja mitä korvauksiin tulee niin eikö valtio maksa asianomistajalle korvaukset jos tuomittu on maksukyvytön? Korvaukset menee sitte ulosottoon sillä tuomitulla..
Nämä ei ole faktoja mutta näin olen ymmärtäny.

Luin uutisen, jossa kerrottiin Venäläisen tutkijan väittävän, että avaruudesta löytyy ihmisten kaltaista elämää ja niihin saataisiin yhteys 20vuoden sisään.

Tuollainen väite ei perustu tämänhetkiseen tieteen tasoon. Venäläisten on ollut pakko keksiä jotakin mullistavaa, että tuo olisi mahdollista.

Luin uutisen, jossa kerrottiin Venäläisen tutkijan väittävän, että avaruudesta löytyy ihmisten kaltaista elämää ja niihin saataisiin yhteys 20vuoden sisään. Kuinka todennäköistä on, että nämä jantterit olisivat paljonkin meitä kehittyneempiä teknologiassa tai fyysisesti?

Kai se aika todennäköistä on, että olisivat aivan eri kehityksen asteella. Miettii kuinka kauan maailmankaikkeus on ollu olemassa ja kuinka häviävän pienen osan siitä ajasta ihminen on hallinnut maapallolla. Vrt. kuinka kauan dinosaurukset hallitsivat. Siihen vielä lisätään se, kuinka nopeasti meidän teknologiamme on kehittynyt viimeisen 200 vuoden aikana.

moi! tämmöinen asia kiinnostaisi että voiko/onko järkeä käyttää kreatiini/creatine-monohydrate star nutrion ja tehonlisaajat/anabolic-beast star nutrion saman aikaisesti?? toivottavasti tuli kysymys oikeaan paikkaan.

Kiitos. Ihanko sairaalan päivystykseen suoraan vaan? Joo, kyllä se aika rajulta ainakin tuntui. Tilanne meni siis näin: Olin istumassa kaverini kanssa puiston penkillä ja siinä sitten syntyi sanaharkka minun ja kahden muun henkilön välille. Itse en halunnut mitään käsirysyä aloittaa, joten olin jo kaverini kanssa lähdössä pois tilanteen kärjistyttyä siihen pisteeseen että kohta alkaa nyrkit heilumaan. Samassa sitten toinen näistä pahoinpitelijöistä potkaisi minua suoraan naamaan, ja kaaduttuani selälleni maahan, tuli kummaltakin henkilöltä ainakin yksi potku suoraan kasvoihin.

En tiedä miten törkeä pahoinpitely luokitellaan, mutta vammoilta tuo ei varmaan siihen kategoriaan mene. Tekotavaltaan kylläkin.

Haluan kyllä vaikeuttaa noiden mulkkujen elämää mahdollisimman paljon, joten ainakin tuon syytteen nostan.

Jatkoa. Kävin näyttämässä naamaani sairaalassa. Lääkäri ei ollut täysin varma onko nenä murtunut, mutta suurella todennäköisyydellä on. Onneksi on silti suorassa ettei tarvitse ruveta oikomaan. Tämän lisäksi vasen silmäkulma on auennut hieman (ei tarvinnut tikata) ja otsa on ihan turvonnut ja verinaarmuilla ja silmät mustana. Pään sisäisiä vammoja ei onneksi ollut. Poliisilaitoksella en vielä kerennyt käydä, koska sairaalassa kesti yli 3 tuntia. Aamulla heti sinne.

Tuli vain tuossa mieleen, että onko yksi todistaja riittävä? Tapahtumapaikalla olivat siis minä, kaverini, nämä kaksi potkijaa sekä arviolta 5 heidän kaveriaan. Sana sanaa vastaan siis.

Katsoin pari tuomiota vastaavanlaisista tapauksista ja yhdestä oli napsahtanut tekijöille puolitoistavuotta ehdotonta vankeutta, koska päähän potkiminen katsottiin törkeäksi pahoinpitelyksi. (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/p...paahan---vankeustuomio/art-1288387852847.html) Todennäköisempi kuitenkin on luultavasti ehdollinen tuomio. Paljonko tästä tapauksesta on realistista odottaa korvauksia? Mitään pysyvää vammaa paria arpea lukuun ottamatta tuskin onneksi jää.

Jos menee julkiselle lääkärille valittamaan väsymystä, viitsiköhän ne edes ottaa mitään verinäytteitä vai selittävätkö vain jostain elämäntavoista?

Kyllä ne ottaa näytteen, jos on syytä ottaa se. Itse oon saanut ihan yhtä hyvää palvelua julkisella, kuin yksityiselläkin.

Kai se aika todennäköistä on, että olisivat aivan eri kehityksen asteella. Miettii kuinka kauan maailmankaikkeus on ollu olemassa ja kuinka häviävän pienen osan siitä ajasta ihminen on hallinnut maapallolla. Vrt. kuinka kauan dinosaurukset hallitsivat. Siihen vielä lisätään se, kuinka nopeasti meidän teknologiamme on kehittynyt viimeisen 200 vuoden aikana.

En mitenkään ajatellut, että ne nyt samalla tasolla olisivatkaan. Pohdein vain lähinnä siltä kannalta, että jos me saisimme ensin yhteyden, niin tarkoittaisiko automaattisesti että me olisimme kehittyneempiä. Tosin voisihan niillä olla vaikka mitä huipputeknologiaa, mutta sitten ei ole ollut kiinnostusta lähteä oman pallon ulkopuolelle.

Mistä päin vero.fi sivuilta voin laskea, että maksanko liian vähän veroja?

Ei meinaa löytyä perkele.

Minkälaisia tossuja jengi käyttää esim. Kickboxing reeneissä? Tulee säärisuojien alle, tossun pohja on karkea(ei ole jarrusukat)..

Just oikee paikka tälläsellä kysymyksellä, mitä maksaa kolmen metrin pituinen 2x6 lauta? Ei varmaan joka paikassa sama hinta mutta about,suurinpiirtein riittää.

Olen hankkimassa ensimmäistä autoani, kun sain töitä hieman kauempaa. Ongelmana on se, etten ole ikinä autoa hankkinut ja olen suht persaukinen, joten ajattelin nettiauton kautta hommata jonkun vajaa 500e pirssin.
Työt alkaa parin viikon kuluessa joten ensi viikon aikana käyn katselemassa jos löytyisi sopivaa. Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon, muutakuin että on katsastettu, ajoaikaa vähintään muutama kuukausi ja ei ole veroja rästissä? Jos saan auton vaikka tuolla 500 eurolla, niin mitä muita maksuja tulee pakosti maksettavakseni ja paljonko ne kenties kustantaa (vakuutukset yms.)?

Lisääkö aivastaminen endorfiinien erittymistä?

Helsingin Kallion kaduilla lentelee tällä hetkellä paljon sellaista valkoista "hötöä". Niitä on kadunvarsilla ja niitä lentelee ikkunoista sisään. Se ei mielestäni ole voikukan hötöä, vaikka vähän näyttääkin samalta. Minkä kasvin tuotoksia se on? Täällä näyttäisi kasvavan ainakin lehmuksia ja vaahteroita, jos puita mietin.

Helsingin Kallion kaduilla lentelee tällä hetkellä paljon sellaista valkoista "hötöä". Niitä on kadunvarsilla ja niitä lentelee ikkunoista sisään. Se ei mielestäni ole voikukan hötöä, vaikka vähän näyttääkin samalta. Minkä kasvin tuotoksia se on? Täällä näyttäisi kasvavan ainakin lehmuksia ja vaahteroita, jos puita mietin.

Tähän aikaan vuodesta ainakin täällä Oulussa pöllyää poppeli. Toiset tuntuu ärsyyntyvän ihan raivon partaalle tästä valkoisesta untuvasta, jota kyllä lentelee aika paljon. Täällä on vissiin kaadettukin aika paljon poppeleita puistoista vissiin kaupunkilaisten toiveesta.

en tiedä onko poliisiveneitä montaakin eri tyyppiä ainakaan sisävesille, mutta miten kovaa nuo kulkee? Jossain lehtihaastattelussa oli poliisi vaan virnuillen vastannut, että riittävästi :D jotai numeroita pöytään, jos joku tietäis :)

Mihin tahoon pitää ottaa yhteyttä, jos haluaa kananmunan valkuaiset omaksi elintarviketuotteeksi kaupan hyllyille? Kaikkihan me niitä varmaan käytettäis

Back
Ylös Bottom