On se muuten aika vitun kumma, että jengi kelaa aika vitun järjestäen et ulkomaalaiset ei tee töitä ja jos on jotain hienoa pyörää tai autoa yms, niin se on hankittu joko sossusta tai sitten on pöllitty. En sitten tiedä, että rajoittuuko tuollainen ajattelumaailma vain landelle, josta on helppo huudella kun siellä ei ole ulkomaalaisia vai onko se jotain kansallista tyhmyyttä vaan. Ainakin täällä stadissa näkee joka vitun mestassa nykyään mamuja duunissa ja jengi on oikeesti integroitunut hyvin tänne muiden joukkoon. Tähän joku varmaa tulee kaivaa jotain tilastoja, mut vitut tilastoista. Mä elän ainakin sen mukaan mitä näen ja kuulen, enkä sen mukaan mitä netistä luen. Tai no jos niitä tilastoja katsoo, niin onhan se aika vitun pieni osa mamuista jotka raiskaa tai duunailee muita rikoksia. Leimaaminen on vaan niin vitun helppoa, molempiin suuntiin. Tai sitten mä elänkin sen mukaan mitä netistä luen, koska luen tätä keskustelua bodareiden ja kamppailu-urheilijoiden foorumilta, joka nyt on varmasti täynnä natseja. Oho, taas tuli leimattua!. Se nyt ainakin lohdutti noissa vaaleissa, että 80% suomalaisista ei kannata persuja. Mulle se kertoo siitä, että mamut ovat ok suurimmalle osalle suomalaisista.
Jatkakaa itkemistä.